TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Isnin, 5 Disember 2011

VIDEO - ANWAR JAWAB HUJAH PERHIMPUNAN AGUNG UMNO






5 ulasan:

  1. wajah dan rambut si nuar sebiji macam dengan china doll. nuar tak rasuah ke? bahasa malaysia zaman nuar jadi menteri pendidikan dulu di daulatkan ke? harta yang nuar kebas agihkan share pada bapak , mertua dan kenalan dia tu dia buat atas dasar apa?

    BalasPadam
  2. nuar ni sebenarnya telah mental. walaupun meliwat dan bermain dengan amoi, masih nak kata orang lain tak bagus, dia saja yang bagus. pelakon yang memang terra. yang aku pelik bukan si nuar ni, tapi malaun2 yang dok percaya cakap si pelakon tua ni. depa tak dapat hidu kah tipu daya sang al juna tapa nuar al jub ni

    BalasPadam
  3. Astaghafirullah hal azim. Orang Islam ker "tanpa nama" ni? Tiket undi ada satu....pangkah lah yang mana patut PRU13 nanti.

    BalasPadam
  4. anon 2 ekor di atas,pncacai UMNO.Biar pun pmimpin UMNO dok fitnah mak bapak dia org sndri,dia org akn prcaya krn mreka branggapan UMNO tu ugama mreka.Biar mreka kbulur tk mkn satu kluarga UMNO ttap pmbela mreka.Islam hnya pd nama je,ajaran Islam tk prnh ikut.Org Islam tk kn mahu mnyebar kn crita sbgini krn hkum ny FASIK

    BalasPadam
  5. Ingt lh Tanpa Nama11:07 & 11:10,kmu tk prlu mnymbah berhala utk jd kafir.Kamu tk prlu mngikut Abdullah bin Ubai utk mnjadi munafik

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini