RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Jumaat, 6 Januari 2012

BILA MAMAK KUTTY MAHU RAKYAT HORMATI MAHKAMAH, AKU RASA MAHU MUNTAH

Oleh:  WFAUZDIN NS

MAMAK kutty pun bersuara, dia kata Kempen 901 untuk DS Anwar itu adalah salah satu cubaan untuk menakut-nakutkan Hakim atau untuk mempengaruhi Mahkamah bagi membuat keputusan.  Semenjak bila Mahkamah di negara ini mudah terpengaruh?

Sewaktu kes Fitnah Liwat I tahun 1998, bukan sedikit yang turun ke mahkamah bahkan di jalan-jalan raya tetapi DS Anwar tetap merengkuk juga di dalam penjara.  Jadi, apa kaitannya kehadiran ramai penyokong DS Anwar nanti boleh menyebabkan Hakim tertekan?  Mamak kutty ini tiada kredibiliti untuk bercakap soal ini kerana rakyat semua tahu siapa yang suka campurtangan di dalam urusan Mahkamah sehinggakan Ketua Hakim Negara pun dipecat.  Siapa yang pecat?  Tanya Rais Yatim, dia tahu dan ada kaitan dengan parti lamanya dulu iaitu Parti Semangat 46.

Tun Salleh Abas dipecat oleh tangan siapa?  Mamak kutty ingat rakyat lupa kisah video VK Linggam yang terang-terang mengisahkan betapa hancurnya sistem kehakiman di waktu Mamak kutty ini berkuasa?  Apabila mahkamah keluarkan sapina untuk Mamak kutty hadir sebagai Saksi sewaktu kes Liwat I dulu adakah Mamak kutty mahu datang?  Siapa guna mahkamah untuk selamatkan diri kalau bukan Mamak kutty?

Mamak kutty ini bukan setakat Hakim, kuasa Raja-Raja pun dia kikis.  Undang-undang Islam pun jadi mainan pada Mamak kutty ini.  Jadi, usahlah Mamak kutty ini bercakap soal menghormati undang-undang.  Hakikatnya dia amat takut jika DS Anwar akhirnya menjadi PM.  Bayangkan, orang tua hampir nyanyuk ini akan berada di dalam penjara atas berbagai salah laku dan penyelewengan yang beliau lakukan sewaktu beliau berkuasa.  Sebab itu Mamak kutty amat bimbang terhadap pengaruh Anwar.

Mamak kutty ini dengki kerana walaupun berpuluh tahun Anwar diaibkan, namun pengaruh Anwar semakin kuat.  Hinggakan ke mahkamah pun rakyat akan bersamanya.  Mamak kutty ketika beliau disembur mukanya sewaktu melawat Kelantan dulu, tiada siapa pun yang simpati.  Sebab itulah mamak kutty ini teramat sakit hati terhadap Anwar./wfauzdin.blogspot.com

8 ulasan:

  1. Orang inilah semasa berkuasa dulu menjadi kuasa perundangan seperti lembu NFC.Orang ini jugalah yang memperkudakan perundangan negara untuk membuncitkan perut anak beranaknya.Orang inilah yang menunggang perundangan negara, polis bagi mengaibkan DSAI.Orang ini lah yang menjadi pasukan keselamatan sebagai hanjing untuk menamatkan riwayat TUAN GUR IBRAHIM LIBYA DI MEMALI.Sekarang bercakap bahasa yang berlain sekali....BILAKAH ORANG INI MENYUCIKAN DIRINYA?.

    BalasPadam
  2. Mamak ini mengamalkan pemerintahan ala Komunis
    cara halus semasa era pemerintahannya.Semuga
    Allah SWT memanjangkan umur celaka ini untuk
    melihat tumbangnya UMNOYAHUDI dalam PRU13 kelak!!

    BalasPadam
  3. Sedapnya bahasa...

    Org Islam ke??

    Jgn ikut sgt hati tu!!!

    Gi ambil wuduk...

    Lepas tu solat sunat 2 rakaat--mintak allah tunjukkan kebenaran..

    Jgn asyik baca Harakah aje...sbb tu minda berkarat..bukannya mendidik utk menjadi insan beraklak..tapi menjadikan manusia biadap...

    Insaflah wahai bangsa ku

    BalasPadam
  4. tanpa nama di atas nih ckp dgn sapa?. ka umno ngan perkasa ke?. hahaha...dengarlah wahai ahli2 umno dan perkasa...jaga bahasa. jaga solat. yg biaaa berdemo bawak banner mencarut dan memaki ulamak puak2 songkok tinggi. lu lembu ke manusia?.

    BalasPadam
  5. Aney, u mau masuk syorga atau neraka.Pooooodah, dey KERALA say come back la chapati and kari basi is waiting for u.The problem with UMNO is that too many MAMAK holding its fort supported by stupid Malays.If u dont believe me go and count....Hameed,Noor Yaacob,Azeez,Kareem, Merican,Mydeen,Shahrizat Jaleel.....all are Metal.. face man.

    BalasPadam
  6. waliumar... don't forget anwar jugak ada darah keling botol... pi check salasilah dia.. hehe

    BalasPadam
  7. But he is not metallic and PKR not dominated by dark metallic.Not many in PKR came from the samed species as MAMAK KUTTY

    BalasPadam