TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Khamis, 5 Januari 2012

RAJA KATAK YANG BANGSAT PASANG NIAT UNTUK CETUS HURU-HARA?

Oleh:  WFAUZDIN NS

BETAPA busuknya hati Ibrahim Alkataki, Presiden PERKOSA.  Belum pun tarikh 09 hb Januari, raja katak Pasir Mas ini sudah memasang niat untuk mencetuskan provokasi.  Baca kenyataan beliau di dalam akhbar Sinar seperti berikut, " Kami tunai solat sunat berjemaah dan berdoa Allah SWT memberi kekuatan kepada pejuang ini.  “Selepas itu, kami berarak dan sekiranya bertembung dengan Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali dan penyokong mereka yang sanggup mempertahankan pemimpin yang menghadapi masalah moraliti, kita sama-sama melakukan provokasi,” katanya dipetik akhbar itu.


Paling busuk dan buruk perangai Berahim raja katak ini adalah apabila beliau mempelawa mereka yang datang menyokong DS Anwar bersama Azmin Ali nanti agar sama-sama membuat provokasi.  Adakah beliau fikir rakyat yang hadir menyokong DS Anwar nanti mempunyai otak sebangsat dan sebodoh beliau?  Kita semua tidak suka membuat provokasi, namun si bangsat dari Pasir Mas ini mahu mengajar kita untuk `gedebe' seperti beliau.

Gedebe kah Berahim Ali?  Jawapannya kita sudah lihat sewaktu Perhimpunan BERSIH 2.0 yang lalu.  Insan bodoh ini tidak menampakkan mukanya pada hari tersebut walaupun sebelum itu bergegar TV 3 dengan berbagai-bagai cabaran dan ugutannya terhadap BERSIH.  Beliau bersama-sama Tok Guru Silat bergilir-gilir muncul di kaca TV kononnya untuk berada di hadapan sekali menyekat kemaraan peserta BERSIH.  Tetapi, apa yang berlaku?  Tidak seekor pun yang bercakap berdegar-degar di dalam TV itu menunjukkan muka.  Semuanya berada di rumah menyorok di bawah ketiak bini masing-masing.

Kita bukan ego atau sombong.  Sebab itu, kita merasakan kenyataan yang dibuat oleh raja katak ini ibarat kenyataan dari orang yang sudah gila, bodoh lagi biadap.  Sewajarnya pihak berkuasa menyiasat kenyataan raja katak ini yang telah memasang niat untuk melakukan provokasi.  Apakah raja katak sangka kita takut dengan provokasi bodoh beliau itu.  Kirim salam sajalah.

6 ulasan:

  1. betulllllll,memang raja katak bahlol wal tongong wal keparat...pii jahanam ngan dia...

    BalasPadam
  2. Kononnya apa yang mereka (talibarut UMNO) lakukan semuanya baik2, indah dan biadap belaka.

    Statement yg mcm ni pun tidak diambil tindakan saya rasa pihak PDRM dah hilang kewarasan mereka.

    Ayuh rakyat kita tumbangkan UMNO/BN biadap di PRU 13 nanti !

    BalasPadam
  3. Suruh katak ini perbodohkan ahlix dia saja.Lagi
    pun kebanyakan ahlix PERKASAM ini adalah ahlix
    UMNO.So...sahlah puakx ini keturunan LEMBU dulu
    kini dan selamanya.Ingat gua gentar dengan
    provokasi bodoh lu tu????Jahanamkan UMNOYAHUDI
    pada PRU13 kelak!!!!!!

    BalasPadam
  4. katak ni memang bebal bin tongong, dia nak tunjuk hero konon bodoh punya katak perkasam

    BalasPadam
  5. Aku bila free rajin gi memancing.Salah satu umpan yang di gunakan kaki pancing adalah KATAK untuk tangkap Toman dan Haruan.Aku syorkan agar kaki pancing gunakan katak dari Pasir Mas ni buat umpan Toman.........lagi pun dia dah tua.Orang Sarawak kata dia dah babor..........nya udah nyanyok ya tek

    BalasPadam
  6. Apa kaitan PERKASA dengan Kempen 901 Anwar Ibrahim. Yang Breheng Ali menyibuk hal orang lain pasal apa? Tak relevan langsung. Saya hormat PERKASA jika ia berjuang untuk menurunkan harga barang.
    Yang jadi ahli PERKASA cuba tanya diri sendiri apa matlamat kamu masuk PERKASA. Tak ada apa-apa yang PERKASA boleh menolong orang miskin khasnya orang Melayu.
    Yang PERKASA tahu hanya ingin buat kecoh dan nak tunjuk samseng.
    Sedarlah bahawa PERKASA bukan pilihan orang cerdik walaupun dia orang kampung.

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini