RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Selasa, 12 Mei 2009

ISU PERAK - APAKAH MAKSUD PERKATAAN INI?


"Peguam Zambry berhujah bahawa penangguhan keputusan mahkamah semalam adalah penting untuk menghalang Nizar daripada mendapatkan perkenan Sultan Perak untuk membubarkan Dewan Undangan Negeri." ~~Sumber Malaysiakini

Komen saya: Adakah mereka tidak takut YAB Ir Nizar jadi MB Perak, atau sebenarnya takut untuk serahkan kuasa pada rakyat melalui pilihanraya?

11 ulasan:

  1. Takut untuk menyerahkan kuasa kpd rakyat

    BalasPadam
  2. Kalau pilihanraya deme akan kalah teruk. Sebab tu deme takut. Ketakutan ini ade kaitannya dengan soal fulus. Rakyat Perak tahu hal ini, termasuk budak sekolah rendah.

    BalasPadam
  3. takut kt rakyat la sbb sapa nk undi parti BABI ni. Aku dengo org sebut BN je..terus teringat TAHI BABI.

    BalasPadam
  4. beruk pun tau kalau buah kelapa dah tak de...

    BalasPadam
  5. apa lagi kuasa di tangan rakyat...kalo dah keadaan ICU mcm ni...biar rakyat yg tentukan..

    BalasPadam
  6. UMNO tidak menghormati keputusan Mahkamah Tinggi. Najib mengheret UMNO ke kancah yang paling jijik dan rakyat dah mula menghidu kebusukan Najib. Lambat laun pengikut Najib akan biarkan Najib masuk lubang najis bersama sama kertas suratkhabar lamanya

    BalasPadam
  7. BIARLAH SITUASI PERAK BERLANJUTAN, SEMAKIN IA BERLANJUTAN SEMAKIN RAKYAT BENCIKAN AMNO BERISAN NAJIS. INSTITUSI RAJA JUGA PUN AKAN RAKYAT MULA BERFIKIR, KATA BERKECUALI TAPI MEMIHAK PADA BARISAN NAJIS KINCIR. JIKA BIJAKSANA LEBIH BAIK BUBAR DUN.

    BalasPadam
  8. ..kan BN tu BACUL!!!
    Jika benar berani jom bubarkan
    DUN Perak! Biar rakyat menentukan. Ini dok pakai lembu2 yang dah dicucuk hidung untuk menegakkan benang basah. Jika benar anak jantan dan ada BATU (bersenjatakan keris keramat pulak tu) ayuh turun gelanggang! Jangan cakap tak serupa bikin!

    BalasPadam
  9. BN takut pada hantu mongolia!

    BalasPadam
  10. hahahaha...itu babi negara kan babi asyik nyondol lah koje dia..mana berani lawan..tak caye tanya jibtoya...dia tak berani nak saman paper luar negeri yang ade cite pasal dia, bagindo dol dan antu altantuya dah..mana berani..tarak teloq punya!

    BalasPadam
  11. kurangkan calon DAP dalam Perak....faham maksud saya? Dah tak ada melayu ke di Perak????

    BalasPadam