RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

Selasa, 6 Oktober 2009

GAGAL ISU LIWAT, SAIFUL MAIN ISU YAHUDI PULA

Oleh: WFAUZDIN NS

SEPERTI lazimnya, ada sahaja pilihanraya maka si pemuda yang megah mengaku diliwat itu pun bersuara. Isu liwat yang sering dijajanya ke hulu ke hilir tanpa segan silu sehingga rakyat naik jijik mendengarnya nampaknya gagal mengaibkan atau menjatuhkan kredibiliti DS Anwar, bahkan kulit muka pemuda bernama Saiful itu yang semakin menebal. Rakyat sudah jemu dengan isu liwat yang tidak pernah disahkan oleh doktor atau pakar perubatan itu.

Akhirnya, jalan lain dicari bagaimana untuk memburukkan nama DS Anwar sekaligus mencalarkan imej PR. Maka, keluar cerita di dalam blog pemuda yang mengaku diliwat itu bahawa majalah Yahudi telah menyindir DS Anwar. "Katanya, sebuah majalah milik Yahudi, The Economist baru-baru ini menggelar Anwar sebagai Malaysia's Chameleon atau Sesumpah Malaysia apabila gagal menarik sokongan umat Islam terhadap Amerika Syarikat (AS)." - (buka blog saiful). Begitulah petikan dari dalam blog pemuda yang tidak bermaruah itu.

Persoalannya, apakah DS Anwar perlu sangat kepada pujian dari media Yahudi? Jika benar majalah Yahudi itu menyindir DS Anwar itu sudah amat baik kerana DS Anwar seorang yang pro Islam sudah tentu tidak disukai oleh golongan Yahudi. Bukankah golongan Yahudi ini anti Islam? Bukankah terdapat golongan Yahudi itu menyokong orang yang melakukan homoseks dan mereka merasa megah dirinya diliwat seperti si anu tu ? (faham-faham sudahlah ye). Di negara ini pun ada pemuda yang megah dirinya diliwat seperti puak Yahudi tersebut.

Nasihat buat Saiful, cukuplah berlakon secara bodoh dan tidak berakal seperti itu. Memang kita maklum, Saiful bukanlah pemuda yang pintar atau cerdik sangat walaupun pernah cuba untuk memohon biasiswa untuk belajar dari Pejabat PM. Tetapi, sebodoh-bodoh rakyat di negara ini tidaklah sedangkal pemikiran Saiful. Biarlah orang berpolitik dengan cara politik mereka, jangan pula orang yang bodoh cuba untuk bermain politik. Buat malukan diri sendiri saja. Tumpukan pada kes anda, cukupkan bukti dan hujah anda jika anda merasa anda benar-benar diliwat dengan kejam dan tanpa belas kesihan sehingga tidak mendatangkan kesan itu.

Sebijak-bijak raja sesumpah Ezam pun tidak mampu menipu rakyat, inikan pula kamu yang gagal dalam pembelajaran kamu itu. Secerdik-cerdik raja katak Ibrahim Ali melompat itu pun tidak pernah melompat sejauh mana, balik-balik tang tu jugak dan akhirnya nanti ke lubuk Umno juga tempat lompatan terakhirnya. Sebijak-bijak Ketua Putera Umno berlakon, akhirnya berbalut tengkok di hospital sebagai episod akhir lakonannya./kembali ke laman asal di sini.

10 ulasan:

  1. salam

    lakonan hebat dekad ini, saksikan.
    http://www.youtube.com/watch?v=HwFU5Vi4YSA

    ramai antara kita mpunyai sikap bangga diri, merasakan diri kita cerdik, merasa diri yg betol, tahniah.

    BalasPadam
  2. Memang Saiful tidak bermarwah, pemuda yg paling
    jahat dan kejam memfitnahkan DSAI. Dosa2nya
    terhadap DSAI tidak akan diampunkan tuhan, selagi beliau tidak memohom maaf dan menarik balik tuduhannya terhadap DSAI. Aku percaya suatu hari nanti Saiful akan dilaknat olih tuhan.. sama2lah kita lihat sejauh mana lakonan2nya nanti..

    BalasPadam
  3. salam dik saiful....petanda2 akhir zaman dah banyak yang muncul....sama2la kita mempertingkatkan dan memperbanyakkan pahala dan amalan baik untuk bekalan akhirat....dan alam kubur.....masa yang ada ini gunalah sebaik2nye.....salam

    BalasPadam
  4. Dr1221

    ko tengok la tarikh kat dalam video tuh...
    jgn la jadi bodoh terus percaya pada propaganda umno busuk tuh...

    ada tarikh bulan 3 atau 4 2001
    dengan bulan 5 2001

    jarak masa sebulan...
    bulan 5 DSAI dah beransur sembuh...

    BalasPadam
  5. Sipul kau ni dah buang tebiat ke ? pesal kau beriya iya sangat hentam DSAI sedangkan tak de bokti pun bontotkau kau kene sontot kau cari publisiti murahan ye...toksah le kau buat keje tak elok tu rentikan lahhhh buat le keje yg berfaedahh yg di redai allah jgn le buat tak senonoh satu hari nanti muka kau diludah org percaya lah cakap aku..

    BalasPadam
  6. yg menjijikkan.... kenapa bila "meraih simpati" mesti perlu ada songkok dan baju melayu?

    supaya rakyat,masyarakat terkelabu ke?

    cukup2 la saiful... kalau benar awak tu beragama, kenapa x ikhtiar utk berusaha memaafkan DSAI (kalau benar lah dakwaan liwat kamu tu) ?.... lagi ada faedah...

    BalasPadam
  7. BUNTUT KENA SONDOL?
    inilah manusia jenis penipu dan pembohong, buat laporan polis buntut kena sondol semata-mata nak buat tuntutan gantirugi. Awas bukan kaulah Sifu....ul!! Ini buntut kereta daaa!!tapi theori serupa. kah..kah..kah.

    BalasPadam
  8. Hai adik hansome, mai sini abang nak ajaq.
    Lainkali sabelum nak pekena orang, hang bagi pungkoq hang kat anjing atau kuda dulu, lepas tu baru habaq kat puak hang yang juboq hang kena songlap dengan sapasapa sajalah.
    Apa aku peduli bukan pungkoq aku.
    Akhirat nanti aku nak tengok hang, Tuhan hantaq pi Syurga atau Neraka.

    BalasPadam
  9. Sejahat jahat Yahudi, tak akan mengaku dia kena liwat. Dia meliwat orang ada. Cermin diri Sialful, anda bodoh ke pandai.

    BalasPadam
  10. wahai manusia tak bermaruah, ko buat kerja apa sekarang. dah habis ke belanja duit upah ari tu.

    kalau ko ada gambar terkini post masuk kat blog le. kan nya apa nak tengok ko sihat atau dak sangkut penyakit berjangkit pembohong tu.

    atau kalau boleh kami nak tengok gambar bontot kau kesan kena sondol tu.........

    BalasPadam