RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Isnin, 8 Februari 2010

MARI KITA TEKA - APAKAH SOALAN PEGUAM ANWAR?

Oleh: WFAUZDIN NS

SEKADAR main teka-teka, sekiranya peguambela DS Anwar hari ini diberi peluang untuk menyoal balas saksi pertama iaitu Saiful, apakah agaknya soalan-soalan dari beliau? Saya banyak bercerita dengan kawan-kawan tentang hal ini dan di antara ramalan teman-teman yang mungkin dibangkitkan di mahkamah nanti oleh barisan peguambela DS Anwar adalah seperti berikut:

1. Apa TUJUAN UTAMA Saiful berjumpa Najib di Pejabat TPM ketika itu?

2. Benarkah Saiful memohon sokongan Najib untuk mendapatkan biasiswa?

3. Ada atau tidak temujanji dibuat terlebih dahulu sebelum Saiful ke Pejabat TPM?

4. Untuk apa biasiswa itu dipohon, sekiranya benar beliau memohon biasiswa?

5. Benarkah Saiful telah datang bertemu Najib di rumah TPM ketika itu? Dan, jika benar, adakah juga temu janji dibuat?

6. Mengapa Saiful tidak terus membuat laporan Polis sebaik sahaja dirinya diliwat, sebaliknya terus bertemu Najib?

7. Bilakah tarikh sebenar Saiful berjumpa Najib untuk menceritakan dirinya diliwat?

8. Dikatakan kejadian liwat berlaku pada 26hb, mengapa selepas kejadian yang menakutkan itu Saiful masih ingin bekerja dengan DS Anwar?

9. Mengapa Saiful membuat laporan Polis setelah dua hari kejadian dikatakan berlaku?

10. Benar atau tidak, pada 27hb selepas kejadian, Saiful turut serta di dalam satu perjumpaan dengan DS Anwar bersama AIC di mana Saiful menghidangkan air?

11. Mengapa Saiful tidak melawan atau melarikan diri sebaik sahaja DS Anwar mengajaknya melakukan perbuatan keji itu?

12. Apakah dengan hanya sepatah perkataan `WHAT' atau `WHY' dari DS Anwar, maka Saiful terus menuju ke bilik air, mandi serta memakai tuala sehingga berlakunya kejadian itu?

13. Dari mana Saiful memperolehi KY Jelly seperti yang ditunjukkan di mahkamah tempohari? Adakah ia dibawa oleh DS Anwar atau dibawa sendiri oleh Saiful sebelum berlakunya kejadian tersebut?

14. Sekiranya KY Jelly itu dibawa oleh DS Anwar, adakah DS Anwar meninggalkannya selepas digunakan atau menyerahkannya kepada Saiful?

15. Sekiranya Saiful yang membawanya, adakah Saiful tahu bahawa dirinya akan diliwat?

16. Adakah DS Anwar pernah membawanya ke mana-mana tempat untuk membeli pakaian untuk dihadiahkan kepadanya?

17. Jika tidak pernah, bagaimana DS Anwar boleh tahu saiz seluar dan baju yang dipakai oleh Saiful ?

18. Bagaimana seluar dalam Saiful yang ditunjukkan di mahkamah tempohari boleh berada di tepi mesin basuh rumah tunangnya?

Dan, masih banyak lagi yang kami bincangkan tentang kemungkinan dalam soal balas ini nanti. Tentunya peguambela DS Anwar sudah bersedia untuk berbuat apa sahaja demi membuktikan bahawa tuduhan ini merupakan satu konspirasi. Manakala, keadilan juga turut diberikan kepada Saiful yang sebelum ini begitu tidak sabar untuk memberi keterangan di mahkamah. Akhirnya, mahkamah juga akan buat keputusan. Sekiranya anda ada soalan yang anda ingin ramalkan, nyatakan di ruangan komen artikel ini.

InsyaAllah, kebenaran akan mengatasi kebathilan. Jika tidak di dunia, pastinya akan diberi di Akhirat. Laknat dan celakalah bagi mereka yang munafik. /Kembali ke laman asal di sini.

14 ulasan:

  1. soalan aku untok sai(bloody)fool: Jubo kamu tak sapa pon kelapaq! Bagi berok matyeh pon dia muntah biru. Khahak...ptuih!

    BalasPadam
  2. soalan untuk epol.Tahukah kamu tuduhan yang kamu lemparkan itu orang gila pun tak percaya.Kalau orang gila pun tak percaya macam mana ya orang-orang UMNO ni boleh percaya.Inilah yang dinamakan taksub tahap tak kenal dosa pahala.Ya ALLAH kau musnahkanlah mereka-mereka yang tidak mahu insaf dan berubah.Amin.....

    BalasPadam
  3. akan sampai satu ari jubo sepol tertusuk buloh runcing akibat satu kemalangan yang tak terjangkakan olehnya. Itulah padah dan hukuman untok penabor pitnah dan pengikot para musoh DSAI.

    BalasPadam
  4. hehehe... mintak maaf kengkawan.. soalan di carry forward esok... postpone utk hari ini.. so pikirlah soalan...

    BalasPadam
  5. saiful boleh ingat 8 kali dia kena liwat...dia mesti ingat tempat dan waktunya....

    BalasPadam
  6. masa saiful jumpa najib...kalau najib nak liwat dia...apa dia akan buat????

    BalasPadam
  7. Saiful !
    Adakah kamu pernah menjujuk jubur kamu dengan tangan kamu sendiri? Baunya macam mana?.

    BalasPadam
  8. aku rindu pada hakim gule2 hacks

    BalasPadam
  9. Ribu..ribu...juta...juta...tipu sikit apa salah..janji ada masuk itu pulus. Dasar keturunan gampang...nak kaya jual maruah nenek moyang. Keturun siapa agaknya dia ni???Ada sesiapa tahu asal-usul binatang ni!!!Kalau kuda sekali pun kalau nak kena liwat..tentu kena penendang punya...Matilah kau bersama-sama dengan kaum yang membuat fitnah!!!!!

    BalasPadam
  10. kalau aku yang nak kena liwat dengan orang yang berumur 60 tahun,, teruk orng tua tu aku belasah,, tinggal nyawa nyawa ikan aku kerjakan,, si sai fool ni,, nak cakap pun malas,,, minta dipanjangkan umur kita untuk melihat pembalasan ALLAH pada orang yang buat fitnah,,,

    BalasPadam
  11. Baguslah, kalau sediakan soalan-soalan ni. Sekurang-kurangnya Saiful dan peguamnya boleh buat homework bincang bagaimana nak jawap. Taklah terkejut atau panic bila soalan itu dimajukan.

    BalasPadam
  12. apakah tawaran yang akan diterima oleh saifol sekiranya berjaya memenangi kes ini

    BalasPadam
  13. saifool dengan kemenangan kes ini, dunia dihujung jari anda.so saifool jawab atau tidak jawab kepada soalan tidak akan kerugian apa apa,handal sunggoh kau saifool.sejuk sunggoh perut ibumu mengandong,perut bumi tak ada siapa yang tahu.

    BalasPadam
  14. Jika benar anda diliwat, adakah tertuduh menggunakan kondom. Jika tidak adakah air mani tertuduh dipancutkan dalam jubur awk? Jika ya kenapa tidak berak sampai 2 hari untuk disimpan semasa membuat aduan. Xmleleh ke?

    BalasPadam