RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Rabu, 7 Julai 2010

KESIHAN ULAMAK UMNO DIPERSENDAKAN OLEH ARTIS, BAGAIMANA NAK TEGUR PEMERINTAH ?



Teguran Ulama' Umno iaitu Datuk Jamil Khir tentang adengan bogel salah seorang pelakon dalam filem arahan Raja Azmi yang bertajuk "Dalam Botol" tidak diendahkan,malah bertambah malang apabila pihak penapisan filem Malaysia membenarkan adengan tersebut terus ditayangkan.

Pelakon Arja Lee pula menyatakan bahawa beliau melakukan adengan bogel tersebut agar nampak lebih "Real" dan untuk mendapatkan hasil yang lebih menarik.Beliau menambah lagi bahawa apa yang dilakukannya adalah kerana kerja dan bukan untuk mencari sensasi.

Raja Azmi pula mempertahankan isu berbogel itu adalah adegan yang tidaklah menjolok mata seperti yang digambarkan. “Kalau LPFM pun meluluskan adegan itu, ia bukanlah satu isu yang harus diperbesarkan,” katanya.

Dalam masa yang sama Raja Azmi turut meminta pihak-pihak berkenaan supaya menonton filem ...Dalam Botol terlebih dahulu agar mereka mendapat gambaran sebenar sebelum memberi pandangan./Detikdaily

3 ulasan:

  1. nik najis pun bela elizerbert bogel! take bear!

    BalasPadam
  2. Anonymous 5:46 nih la spesies banggang mcm dlm BeEnd .tak tau nak beza ...ini benda 2 kes berbeza...satu kes sengaja nak ditonjolkan pada masyarakat (org bogel?)dan satu lagi hak peribadi yg telah dicerobohi.ada faham!

    BalasPadam
  3. nasihat buat tanpa nama 05;46, jadilah insan yg mulia, janganlah kita mencari dosa kering, bersangka baiklah sesama kita..semuga Allah memberi hidayah kepada tuan.

    BalasPadam