TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

CERAMAH DI MENTAKAB

CERAMAH DI MENTAKAB

Khamis, 2 September 2010

HILANG AKAL DAN KERJA ORANG GILA YANG MEMALUKAN ISLAM


Oleh: WFAUZDIN NS

HURU-HARA puak-puak perkauman di P.Pinang dengan kredibiliti KM P.Pinang yang Non Malay, Non Muslim tetapi jauh lebih baik dari pemimpin yang sedia ada di dalam Bn/Umno. Berbagai cara mereka atur dan susun dengan menggunakan kepala otak mereka yang sudah sedia bodoh itu untuk meruntuhkan Kerajaan PR P.Pinang, namun sehingga ini semuanya berjaya `dijentik' oleh pemimpin PR di P.Pinang.


Daripada isu tanah, gerai, papan tanda jalan, dan banyak lagi isu termasuk isu agama dimainkan untuk memperbodohkan rakyat P.Pinang yang majoritinya sudah semakin cerdik. Isu khutbah Jumaat yang kununnya Khatib mendoakan KM tersebut ternyata jerat makan tuan. Jika isu seperti ini tidak dimainkan, kita tidak akan tahu sejauh mana kejahilan pemimpin Umno P.Pinang dalam bab agama. Ternyata sekali, bekas anak didik DS Anwar iaitu Zahid Hamidi pun rupa-rupanya rendah sekali taraf pengetahuannya. Kalau dalam bab doa pun tidak khatam, kita mahu cerita bab perundangan Islam?


Mereka tidak pernah putus asa untuk melakukan kerja jahat mereka. Gambar di atas adalah salah satu contoh bagaimana hukum agama dipermainkan. Mereka sanggup menjatuhkan maruah Islam dengan menunjukkan betapa orang Islam sanggup lakukan fitnah terhadap orang bukan Islam. Selaku orang Islam, ramai di antara kita merasa malu dengan KM P.Pinang yang Non Muslim itu di atas perangai puak-puak Munafik ini. Jelas, mereka menconteng arang pada wajah Islam sendiri dengan melakukan kerja terkutuk itu. Di mana suara PERKASA? Di mana suara YB Zul Si firaun besar Kulim? Mengapa tidak kutuk perbuatan keji seperti ini? Kirim salam mereka mahu kutuk kerana mereka mungkin tahu tangan siapa yang melakukannya.


Syabas buat Lim Guan Eng yang terus `steady', tenang menghadapi golongan Munafik seperti mereka. Pemerintahan mengikut jejak Omar Abdul Aziz yang cuba dipraktikkan oleh Lim Guan Eng walaupun belum ada cahaya keimanan terhadap Allah di dalam dadanya, menjadikan beliau sentiasa didoakan oleh rakyat jelata agar diberikan Taufik dan Hidayah kepadanya. Inilah yang Umno amat takut sebagaimana takutnya golongan Musyrikin di zaman Nabi apabila mengetahui Omar Al Khatab memeluk Islam./wfauzdin.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini