TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Ahad, 29 Ogos 2010

LIHAT, KAK MAH TUNJUK CARA-CARA TUTUP AURAT YANG BETUL !!

Astaghfirullahalazim.... Kena Lapor Pada Sultan Ni...!!!!


Ini bukan setakat yang berdiri tu jer... tak bleh masuk masjid sebab tak tutup aurat, yang ramai2 duduk tu pun tak boleh masuk masjid jugak....

Gua tak kira... kat masjid mana nih..., gua nak repot kat Sultan.... hahahaha....

Sumber: Ikut Suka Aku

9 ulasan:

  1. jangan buat fitnah.tengok baik baik gambar siapa tu.orang dari lepas sempadan utara Malaysia kot.depa tentu tak pakai tudong

    BalasPadam
  2. ciann..umno,buat apa semua tak jadi apa..cakap tak serupa bikin...!..mana ulamak muda umno?!!!..

    BalasPadam
  3. Kalau ikut mentaliti orang Melayu khususnya spesis UMNO, pompuan Melayu masuk masjid tak apa tak pakai tudung ...jangan tak pakai apa apa sudah lah... Kalau orang pompuan Cina,atau, bukan Islam, kena wajib di mata spesis depa tu pompuan ni kena pakai elok elok, tutup aurat, kebaya tak boleh, jeans tak boleh, bersuara pun tak boleh (aurat) ... memang haram jadah perangai double standard ..mungkinkah depa ni kategori munafik?

    BalasPadam
  4. Anak Raja Selangor29 Ogos 2010 4:23 PTG

    dlm ramai2 tu tak de yg bocor ke? Atau semua dah putus haid terutama yg berucap kat dpn tu?

    BalasPadam
  5. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  6. Saya terpaksa delete ulasan jika terdapat ulasan yg menghina ugama dan raja2...

    BalasPadam
  7. kalau ikut islam UMNO abis rakyat konfius sehingga tak tahu salah atau tidak sesuatu perkara tu. sudah2lah cukuplah tukar aje KERAjaan skrang nie.

    BalasPadam
  8. mufti yang pi mana?

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini