TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Sabtu, 12 Februari 2011

VIDEO - TENGAH BUAT FITNAH, AZAN PUN BERKUMANDANG, FITNAH BERJALAN TERUS...




Oleh: WFAUZDIN NS

HEBAT. Pemimpin PERKASA pun ada `kasyaf'. Aku ingatkan Mat Noor Deris dari Kelantan tu je yang ada `kasyaf' dapat tengok `syaitan'. Hahaha.....

"Errr..errr...saya dapat maklumat malam tadi (mimpi atau kasyaf?) ...errr..errr...bahawa DS Anwar nak lari keluar negara...err..err...maklumat yang saya dapat DS Anwar akan buat kekacauan....errr...errr...sama seperti di Thailand dan di Mesir...errr...errr...
Hahahaha......

Errr...errr...jadi, saya minta Peguam Negara tarik balik Passport DS Anwar...errr...errr...maklumat yang saya dapat beliau akan gunakan negara luar untuk membantunya....errr...errr...
Hahahahaaa.....

Mana dapat maklumat tu? "Errr..errrr....saya dapat pesanan daripada pihak Polis, jangan serahkan maklumat yang saya ada kepada sesiapa....errrr...errrr....
Hahahaha......

Adoiiii....Polis kata jangan serahkan maklumat, abis yang ko bangang sangat dok cerita kat Wartawan tu apsal? Nak cerita....ceritalah abis wahai geng songkok tingi.....hahahaha....
Lain kali kalau nak cipta fitnah....kurangkan sikit bunyi errrr...errrr....hahahaha....

Tengah-tengah dok buat fitnah....terdengar suara azan berkumandang.....langsung tak hormat....terus gak buat fitnah....Cuba la hormat azan tu dulu. Berhenti la sekejap....pastu, sambung la balik cerita bangang ko tuh..../wfauzdin.blogspot.com

9 ulasan:

  1. this short short..fat fat ...black black...fellow.....

    kah kah kah kah kah kah ....

    BalasPadam
  2. 1-apa la kau wfaudin,mangkok ni buat cerita merapu pun kau fw sampai sini.
    hang tak tengokkah perut boroi dia dan pengapit tu,muda muda lagi dah boroi,tandanya mentekedarah duit haram lah tu.
    2-dia ni tak ada sakit cari sakit.bukti terbaik ,kita nak tengok dia terberak dalam seluak.umno pun tak akan ada minat untuk support bila dia terima saman.
    3-mangkok pun simabuk,dah berpuluh pastport anwar,bukan macam dia satu [un belum habis.kalau anwar nak cabut,12 tahun dulu dia dah belah.
    babi etoilah,nak samakan perangai ketua dia yang pi menyembah anwar di jerman dulu dengan perangai orang lain.
    4-awatlah geng eer eer ni banyak perangai macam tu,

    BalasPadam
  3. Sape mamat bangang nie!... Kata maklumat rahsia tapi yang dia dedah tu aper!... Memang bahalol mamat PERKOSA tuuu....

    BalasPadam
  4. Bila aku dengar saja cara dia cakap, aku dah dapat tangkap dia ni memang kaki merapu !. Aku harap besuk hari Isnin Anwar akan failkan saman anak ' perkasa ' sorang ni. Biar dia boleh cakap sorang-sorang dalam lokap pulak . Ho..ho..

    Tak dak pelajaran agama langsung, dengar azan pun terus melalak bercakap. Harap songkok jer tinggi...ilmu agama rendah macam kasut .

    BalasPadam
  5. macammana yang mentekedarah duit tabung balu Memali!!?? yang dok hormat azan dan hitam di dahi?

    BalasPadam
  6. Salam,

    Sebenarnya apa mesej yg nak disampaikan dalam entry ni?

    BalasPadam
  7. ni salah satu mamat yg merosakkan bangsa!!dia bukan ada gaya pemimpin perkasa tetapi gaya pengampu perkasa!!cakap merapu...kalau ko dapat maklumat mcm tu dah sah satu perancangan yg terburu2...tak masuk akal org nak kesian kat anuar tu kalau dia kemalangan...ko siap babitkan org india lagi...apa tak ada org melayu ke yg join?anuar tu kan byk org dia kenapa india lak yg terbabit??aku dah bosan tgk perkasa...bahasa melayu pun tak paham...polis dah kata jgn bg apa2 kenyataan tp tak paham...dia ni bahasa melayu gagal ke??buat cerita ala2 hindustan...suka sgt tgk hindustan...ko cakap je terus terang bukan susah,ko ckp je nak minta tarik pasport anuar agar dia tak bg ulasan kat luar negara...pengecut!!!tu pun aku nak ajar ke...!!!

    BalasPadam
  8. Tanpa nama:Tabung memali- Kalau betul Tabung Memali diseleweng dah lama orang PAS kena dakwa.
    Tak hormat azan,memfitnah,kuffur Jahil-tak jadiKafir tapi- sah munafik/fasik. Sokong pulak pemimpin jahil:rehda dalam jahil......malas nak cakap -kita sama2 pi belajar agama supaya tak jadi kafirun..tnya la...ustaz yg tidak bepihak k

    BalasPadam
  9. Adil itu hampir kpd taqwa,Kalau nak Keadilan bawa la kes liwat ni kemahkamah syariah wahai mamat teluk berayun woi, Anwar minta bicara dibawah hukum qazaf (islam), awat tak lakukan mamat teluk berayun woi, Ikut cara islam ,semua org puas hati. kalau hg tak percaya akan keadilan hukum islam, aku cadangkan hg pilih salah satu diantara 4, kafir, munafik, fasik dan jahil, hg nak duduk dimana.

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini