TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

CERAMAH DI MENTAKAB

CERAMAH DI MENTAKAB

Sabtu, 12 Februari 2011

MEMALUKAN - VIDEO YB SAIFUDDIN MAHU `BAYAR GAJI' WARTAWAN UTUSAN MELOYA ...




Oleh: WFAUZDIN NS

MEMALUKAN !! Wartawan Utusan Meloya `terkena' dengan YB Saifuddin. Cubaan untuk memerangkap YB Saifuddin memakan diri, di mana YB Saifuddin mencabar wartawan Utusan Meloya untuk `membayar gaji' wartawan tersebut dengan sebulan gaji Ahli Parlimen jika wartawan tersebut sanggup siarkan kenyataannya dalam akhbar. Terkedu wartawan tersebut.

Berdagang dengan Israel. YB Saifuddin tanya, adakah wartawan utusan tersebut bersetuju? Wartawan Utusan menjawab, tidak setuju. YB Saifuddin berkata, inilah yang dilakukan. Dan, adakah Utusan boleh siarkan berita tersebut? Ikuti sepenuhnya video di atas, menggambarkan betapa rendahnya standard wartawan utusan..../wfauzdin.blogspot.com

6 ulasan:

  1. hahahah gua dah gelak,, punya lah jonggos nya wartawan yg bertanya tu !!!!!!!!!

    BalasPadam
  2. hahahaha baru gua dapek lihat wajah sebenar mangkok jamban ni,,,,,,,,,, memang muko jonggos,,,,,,

    BalasPadam
  3. memang wartawan utusan meloya ni bodoh-bodoh.. soala2 depa lebih kepada ke arah menyokong kerajaan dan menyalahkan pembangkang..

    Wartawan utusan mana la yg nak laporkan keburukan kerajaan.. sbb diorang ni penakut dan hipokrit.

    BalasPadam
  4. kah kah kah...KETUANAN BINGAI...kah kah kah12 Februari 2011 2:11 PTG

    kah kah kah...macam ni punya bangang pun ada...kah kah kah

    mamat BANGANG ni lagi mau cakap BESAR tak mau duit...kah kah kah

    tapi KOCUT TOLOR nak keluarkan kenyataan dimuka hadapan...kah kah kah

    BalasPadam
  5. wartawan bangang ni tak setuju berdagang dgn israel tapi bersetuju jika yg berdagang itu UMNO...hahaha...tak setuju soundlah kat kerajaan...takan nak jaga telur je..bodossss

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini