TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Rabu, 16 Mac 2011

BETINA MULUT CABUL BAKAL BERTEMU BUKU DENGAN RUAS

Oleh: WFAUZDIN NS

UMI Hafilda memulakan `peperangan' mengaibkan beberapa orang termasuk saudara sedarah sedaging dengannya. Betina tua yang mendakwa masih dara ini menjelajah ke seluruh pelusuk tanahair di atas pentas sekutu Apco hanya untuk bercerita tentang keaiban orang lain seolah-olah beliau `terlalu suci' lagi `menyucikan'.

Sasaran utama betina tua ini adalah DS Anwar dan abang kandungnya Azmin Ali. Berbagai cerita dibawa oleh sang betina ini termasuk menggunakan bahasa lucah yang tidak sepatutnya keluar dari mulut seseorang wanita kecuali wanita itu bersifat `jalang'.

Beberapa hari ini kita dimaklumkan bahawa ada insan lelaki yang akan mengikuti jejak betina ini untuk bercerita tentang hubungan `dalam kelambu' pula dan pasangannya adalah Ummi sendiri. Walaupun cerita ini sudah lama kita tahu, namun lelaki bernama Baginda Minda ini akan mengulanginya semula bagi menunjukkan kepada rakyat bahawa betina ini bukanlah `suci sesuci embun pagi.'


Baginda Minda, bekas rakan niaga Ummi dikatakan akan menjelajah ke seluruh negara bagi berceramah untuk mendedahkan apa yang dikatakan "skandal" wanita itu di masa lalu. Baginda mendakwa, ketika Ummi membuat pelbagai dakwaan, termasuk tentang moral ketua pembangkang itu, wanita itu sendiri mempunyai skandal dengannya di London. Kisah ini semuanya telah diceritakan oleh Baginda Minda sewaktu beliau memberi keterangan di mahkamah sebagai Saksi Pembela di dalam Kes Liwat I DS Anwar sebelum ini.

Norazman Abdullah @ Baginda Anak Minda pernah memberitahu mahkamah bahawa beliau ada mengadakan hubungan seks dengan Ummi ketika bersama di london. Hubungan mereka mula akrab pada Jun 1998 bersama seorang lagi ahli perniagaan yang disebut namanya di dalam mahkamah. Baginda juga turut menyebut bahawa Ummi ada memberitahunya bahawa apa yang terjadi ke atas DS Anwar ketika itu adalah fitnah semata-mata.

Kesemua ini akan didedahkan oleh Baginda sekiranya beliau mengambil keputusan untuk menjelajah ke seluruh pelusuk negara sepertimana yang telah betina ini lakukan. Sebenarnya saya tidak bersetuju dengan cara menjaja keaiban orang samada benar ataupun fitnah kerana Islam amat melarang perbuatan tersebut apatah lagi ianya merupakan satu fitnah. Namun, melihat kepada tindakan betina tersebut sejak kebelakangan ini sudah melampau batas dan diredhai pula oleh puak sekutu Apco, maka kita tiada upaya untuk melarang Baginda daripada `mengajar' betina ini.

Saya yakin, Baginda sudah pasti tidak akan mendapat `layanan istimewa' daripada pihak berkuasa sekiranya beliau bercadang untuk `menelanjangkan' betina yang tidak diakui anak oleh bapanya itu. Berbeza daripada `layanan first Class' yang diterima oleh si mulut cabul ini. Apa pun kita tunggu setakat mana minda masyarakat di negara kita terutamanya orang-orang Melayu berugama Islam boleh menerima cara berpolitik sedemikian rupa. /wfauzdin.blogspot.com

13 ulasan:

  1. eh...baginda tu yang anak dia bawak nasi goreng daging babi ke sekolah ari tu kan?..dia ni dah murtad & makan babi rupanya..

    BalasPadam
  2. yer kot...tapi pokoknya dpt main ngan Umi...ehehhhh...

    BalasPadam
  3. Oh baru aku ingat. Bawak bekal babi ke sekolah. orang PKR yang buat bising, orang dah murtad. apa nak kata. Kalau yang luar tabiee ni orang PKR suka sangat.

    BalasPadam
  4. anon mangkok hayun 3:33 am dan 9:17
    betul mungkin baginda itu sudah murtad kerana itu memang perangai orang serawak yang bn sedang kuasai sekarang.
    hakikatnya orang murtad saja yang bolih cerita siapa yang turut murtad bersamanya..sijalang tua tu yang mungkin juga kamu berdua pernah melanggangnya bukan saja menjalangkan dirinya,malang ia menduburkan juga diri kamu berdua.

    BalasPadam
  5. sudah tentu baginda ini telah diupah oleh anu arr dan sekutunya untuk memfitnah ummi yang ternyata suci dan murni itu. siapa akan percaya fitnah sedemikian ini?

    BalasPadam
  6. YANG JELAS BAHAWA BAGINDA MINDA TELAH PUN MENYATAKAN DIDALAM MAHKAMAH SEMASA KES LIWAT 1 DULU. JANGAN LUPA PADA SEJARAH.

    BalasPadam
  7. pasal sejarah juga la yg menyatakan anwar mmg kaki peliwat..tp dibebaskan atas dasar teknikal..jgn kite lupa suma itu..

    BalasPadam
  8. Anwar lepas kerana Teknikal? wakakaka...taknikal sampai pinda tarikh 3 kali? Teknikal sampai kata Anwar liwat Azizan kat kondo yg tak siap? ehehhh...

    BalasPadam
  9. biar lah dia org ni berperang...serahkan pada Allah yg maha mengetahui...kita meh cari rezki tuk nafkah anak2 kita yg sangat2 memerlukan.

    BalasPadam
  10. 4:27 pi masuk tabliq.jangan ambil kisah kalau dunia nak runtuh pun.
    belajar mana ni?...Perinsip asasnya,Allah tak tukar kehidupan kita kalau kita sendiri tak mau tukar.

    BalasPadam
  11. kalau apa yang umi kata tak betul kenapa anwar tak saman juta-juta lagi. dah lama umi melompat sana sini berceramah kenapa tak jawab dan cepat-cepat saman...ni la masa nak buat duit..

    BalasPadam
  12. kalu kat negara arab murtad dah kena tembak ,sebab main2kan agama islam,orang mcm ini pun ada orang boleh percaya,dlm ugama dia kambing ni tak boleh jaDI SAKSI..PERGI MAMPOS LA BAGINDA MINDA....

    BalasPadam
  13. Tanpa Nama, jangan sesuka hati menghina orang sarawak. Hartini kalamuludin dari mana, Aisyah tu dari Mana, Lina joy tu dari mana....

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini