TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Khamis, 17 Mac 2011

DNA ZUL KULIM DI DUBUR BABI ?

Oleh: WFAUZDIN NS

SINAR hari ini menyiarkan kenyatan YB Zul Kulim yang mencabar DS Anwar untuk menyerahkan DNA nya sepertimana desakan beberapa kumpulan yang jahil berhimpun baru-baru ini. Jelas motif YB Zul Kulim hanyalah untuk mengampu Najib dan sekutu Apco walaupun beliau sedar apa sebenarnya yang berlaku.

YB Zul yang sinonim digelar `firaun besar' ini dahulunya adalah salah seorang dari Tim Peguambela DS Anwar di dalam kes fitnah liwat I walaupun banyak dilihat hanya membawa beg dan fail sahaja. Begitu juga di dalam setiap ceramahnya, Zul Kulim ini menjajaja ke hulu ke hilir menyebut kezaliman Kerajan Umno/Bn kerana menfitnah DS Anwar sehinggakan beliau berucap seperti mahu menangis kerana terlalu sedih mengenangkan nasib DS Anwar dan keluarganya. Di dalam kes fitnah liwat terbaru ini, beliau juga awalnya terbabit di dalam peguam DS Anwar di dalam kes qazaf yang mahu difailkan di dalam mahkamah Syariah yang akhirnya ditolak atas bantahan yang dikemukakan oleh Jamil Khir, seorang menteri yang kununnya tokoh Islam di dalam Umno. Soalnya, mengapa sekarang YB Zul begitu lapar kepada DNA DS Anwar?

Semuanya berubah setelah tidak lagi berjuang dengan kebenaran. Beliau dipecat dari PKR, dan semenjak itu mulutnya terkunci dari menceritakan kebenaran. Jika dahulu beliau dilihat seperti menyanjung tinggi perundangan Islam, kini beliau `beriman' dengan DNA. Al-Quran tidak lagi dijadikan hujah untuk mengadili kes-kes seperti ini sebaliknya DNA dijadikan dalil atau nas terkuat. Saya tidak dapat bayangkan jika ada pihak yang meletakkan DNA Zul Kulim pada dubur babi, dan Zul Kulim dikatakan ada melakukan perbuatan liwat dengan babi tersebut. Apakah Zul Kulim redha dengan tuduhan sedemikian? Jika ada yang percaya bahawa DNA adalah bukti kukuh melebihi dari keadilan Islam itu, sudah tentu mereka akan percaya bahawa Zul Kulim telah meliwat seekor babi.

Di mana ilmu yang Allah kurniakan kepada Zul Kulim selama ini? Ilmunya terus hancur lebur dan tiada keberkatannya lagi setelah bersekongkol dengan puak yang zalim serta sekutu Apco. Mengapa YB Zul tidak menyoal Saiful siapakah pemilik DNA yang lain yang dikatakan berterabur pada punggung pemuda yang pernah tidak mencuci duburnya selama beberapa hari itu? Mengapa sasarannya DS Anwar sahaja? Itu sudah cukup menunjukkan betapa rendahnya moral Zul Kulim yang mudah dibeli.

Saya sarankan kepada Zul Kulim, jika kamu lapar sangat kepada DNA DS Anwar, sila kutip DNA tersebut pada tilam yang pernah diusung oleh Musa Hassan sewaktu kes fitnah Liwat I dahulu. Kamu boleh simpan dan buat perhiasan atau tangkal di rumah kamu. /wfauzdin.blogspot.com

23 ulasan:

  1. ZUL MELIWAT BABI...

    AKU DAPAT TAHU BABI PUN TAK MAU RAPAT DENGAN DIA.. MACAMANA DIA NAK LIWAT BABI TUUUU....

    KAH KAH KAH KAH KAH KAH ...

    BalasPadam
  2. Salam Bro... Gua ingat mau komen ini firaun besar tapi lu sudah komen. So... gua angkat lu punya artikel.

    BalasPadam
  3. Aku nak tengok apa nasib Firaun Besar ni pada PRU akan datang...jika ada pengundi yg sudi mengundi Firaun ni, memang bangang tahap gaban betullah....pttuuiihhh....

    BalasPadam
  4. Mamat ni juga tak dak akai. Kan DNA yang dulu tu masih boleh pakai. DNA tak ada tarikh luput. Sedarlah sikit.

    BalasPadam
  5. songkong dikepala tu lempar kelongkang jer lah..tuhan pun benci tenguk songkok hang zul oii...

    BalasPadam
  6. DNA mummy beratus ribu tahun pun boleh pakai,..jadi kenapa mahu DNA yang baru?,.boleh percaya ke manusia zaman sekarang?

    BalasPadam
  7. ni mamat zul sudah masuk kategori anak gampang......dulu aku respect....sikalang tgk muka pun nampak mcm khinzir hutan......memang manusia munafik....

    BalasPadam
  8. AKU HARAP SANGAT ZUL BABI BACA KOMEN ORG PD DIA...
    BIAR DIA SEDAR YG DIA TU BABI YANG MENJILAR BONTOT BABI!!!

    BalasPadam
  9. Memang dasar penyokong PAS, meriah & seronok sungguh maki hamun macam orang hilang akal.. Apa yg korang dapat bila korang maki hamun hari Jumaat ni ? Dosa ke pahala ? Lu fikir la sendiri ..

    Tuan punya blog pun sama naik .. sambut ulang tahun ke 45 dengan maki hamun orang.. apa punya jenis manusia la lu ni...

    BalasPadam
  10. Diriwayatkan daripada Anas r.a: “Nabi Muhammad SAW pernah bersabda: “Tidak ada seorang pun di antara kalian dipandang beriman sebelum ia menyayangi saudaranya sesama Muslim seperti halnya ia menyayangi dirinya sendiri.”
    (al-Bukhari)

    BalasPadam
  11. DOSA MENGUMPAT LEBIH BESAR DARI TIDAK BERTUDUNG

    http://www.fariszaz.com/2010/09/dosa-mengumpat-lebih-besar-dari-tidak.html

    BalasPadam
  12. Penampar Utk Zul Nordin18 Mac 2011 9:05 PG

    Ya Allah dipagi jumaat yg mulia ini, kau hancurkan zulkifli pengkianat agama mu ini.

    Beri lah dia azab yg pedih. hinakan dia dunia akhirat.

    sesungguhnya dia telah menjual agama dgn dunia yg sedikit.

    Amiiiiiiiiiiinn

    BalasPadam
  13. Inilah mungkin manusia yang diketegorikan sebagai manusia yang Pintar Busuk sekutu kepada Bodoh Sombong.Zul itu lu lah.....

    BalasPadam
  14. mengumpat sekadar untuk mencegah kemungkaran diharuskan dalam islam,seperti mengatakan ,jangan undi Najib dan lain2 dalam umno maka diharuskan kerana dasar parti umno membawa kepada kemungkaran tetapi mengupat semata2 untuk menjatohkan maruah sesaorang seperti mengatakan TG NIK AZIZ sesat dan sebagai itu adalah berdosa besar kerana dasar parti pas adalah islam.

    BalasPadam
  15. tepat--tepat..mampat..mampat..kah.kah.kah..bengong zul kulim ni pada tahap maksima..isk isk..

    BalasPadam
  16. dulu aku respect mamat ni.......sekalang ptuih...dengar nama pun benci.harap kopiah je.....

    BalasPadam
  17. dia tengah menghitung hari apala nasib aku pd PRU13ni....orang kulim nak lagi ke mamat ni.....

    BalasPadam
  18. tengok babi elok sikit dari tengok mangkuk kulim nie........

    kah kah kah

    BalasPadam
  19. Hangpa ni parti pembangkang rasa macam beriman sangat dah..tapi sebenarnya hangpa tu masih ikut hawa nafsu lagi. samakan orang dengan firaun la..babi la..inilah yang dikatakan matlamat menghalalkan cara

    BalasPadam
  20. takbirrrr ALLAHHUAKBARRRR heret je rosmah n najib tu p mahkamah......pandai je nak lalaikan pemikiran org2 TUA DI kampung......di org tahu tngok tv je.....

    BalasPadam
  21. Zul tak tahu aku...

    BalasPadam
  22. Aku kalau tengok Zul Kulim ni.....entahlah tak boleh nak cakap..

    BalasPadam
  23. jem bremmm belaker..hehehehhe

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini