TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Rabu, 30 Mac 2011

ESKAY @ DATUK T GELABAH KINI TUKAR TOPIK PULA

Eskay, ada mirip Anwar tak?
Oleh: WFAUZDIN NS

ESKAY @ Datuk T sudah mula gelabah dengan pendedahannya yang `kantoi' berkaitan video seks kununnya melibatkan DS Anwar. Apabila rakyat mula menganggapnya sebagai `penerbit filem lucah' dan pendendam terhadap Anwar walaupun sudah mengerjakan `haji', Eskay kini beralih cerita kepada topik lain.

Eskay tetap mahu rakyat percaya bahawa Anwar bukan seorang tokoh yang baik walaupun Anwar tidak seperti beliau yang menayangkan video lucah. Eskay tahu namanya kini amat jijik di mata masyarakat setelah isu video seks ini menjadi perdebatan hangat dan paling parah lagi Umno mendakwa Umno `lepas tangan dan tidak terlibat' langsung di dalam isu ini. Maka, Eskay terpaksa mempertahankan dirinya secara bersendirian. Kini, Eskay beralih pula kepada persoalan lain iaitu berapa kerap Anwar ke Thailand dan apa yang Anwar lakukan di sana. Beliau mahu Anwar menjawab 5 persoalan seperti yang dipetik melalui beberapa blog.

Soalan-soalan tersebut ialah “pertama, sejak dua tahun lalu berapa kali Anwar ke Thailand? Kedua, siapa yang menyambut Anwar di Thailand? Ketiga, di hotel mana Anwar menginap? Keempat, apa Anwar buat di bilik hotel tersebut? Dan kelima, siapa yang menyelesaikan semua bayaran tersebut?” “Jangan paksa saya dedahkan semua itu… suruh Anwar jawab dulu soalan itu sebelum (semua) serang saya” kata Shazryl Eskay. “Awak semua balik dan tanya soalan ini di dalam blog,” kata Eskay kepada sekumpulan blogger dan penulis media alternatif. (http://suwaritimur.blogspot.com/2011/03/video-seks-anugerah-tuhan.html#ixzz1I4UKXvgC)


Apa kena mengena dengan isu video seks yang kantoi itu? Adakah Eskay ingin menunjukkan bahawa aksi di dalam video seks itu dirakamkan di Thailand? Tidak perlu Eskay cabar atau ugut untuk mendedahkan lagi beberapa perkara buruk tentang Anwar kerana sememangnya kita menanti pendedahan demi pendedahan dari beliau. Setakat cabaran dan ugutan sedemikian sudah tidak menjadi hairan kepada Anwar kerana Anwar sudah berpuluh tahun dicabar dan diugut begitu. Mak cik Umi Hafilda pun pernah ugut untuk sebarkan rahsia Anwar dan Azmin, siap dengan pengakuannya beliau ada memiliki 17 lagi pita video seperti yang didedahkan kantoi baru-baru ini. Tunggu apa lagi, dedah kan lah, cuma jangan sampai terkantoi lagi.

Puak itu berani buat ugutan itu ini kerana mereka mungkin selamat. Bayangkan, Eskay dan Rahim Thamby Chik terang-terang mengaku terlibat tayang video lucah dan memiliki video berkenaan, namun hingga kini mereka tidak didakwa. Mak cik Umi juga mengaku ada memiliki video seperti itu, sehingga kini kita tidak tahu samada mak cik Umi sudah dipanggil untuk siasatan atau tidak.

Jadi, usahlah Eskay membuang masa ugut mahu dedahkan apa jua yang beliau ketahui. Dedahkan sahaja seperti yang dilakukan oleh seorang bekas pengawal peribadi Megat Junid yang menyebut Eskay seorang yang berniat jahat dan pendendam terhadap Anwar. Itu baru berani, bukan sekadar ugut itu ini untuk lindungi perkara yang sudah terkantoi./wfauzdin.blogspot.com

14 ulasan:

  1. ape nak buat sebab datuk T kaki porno diberi perlindungan saksi oleh pecacai umnoo

    BalasPadam
  2. hahaha..kite lihat aksi nuar juburi selpas ini..berani serang eskay atau tidak? tak berani means what? takut kena pendedahan demi pendedahan..eskay telah menambah koleksi individu2 yg anwar boleh jadi nightmare, selpas dato nalla and umi hafilda..

    BalasPadam
  3. Salam Tuan WFaud. Semua cerita berkenaan video porno tu aku tak percaya langsung. Tapi kalau Nuar tutuh lubang jubur Emak Tanpa Nama... 7:33 PM tu, ini aku percaya 200%. Itu sebablah dia lahir Tanpa Nama (Anak Lubang Jubur)... dan suka tuduh orang main jubur, seperti yang Emak dia dah kena....Kah..Kah..Kah.

    BalasPadam
  4. orang tanpa nama ni...macam anak tanpa bin.....anak haram lah tuuu..

    kecik kecik taknak mamposss..dah tua nyusahkan orang...

    kah kah kah kah kah kah ...

    BalasPadam
  5. hahhahahahah anak yg kuar dari lobang jubuor mak dia hhahahhahahahah jgn jgn tampa nama 30 MAC 2011 7:33 PM pun pernah di rogol lubang jubor nya hhahaha

    BalasPadam
  6. hahaha.. takut sgt bg nama, tp komen berapi la konon, cett. porraaaahhh

    BalasPadam
  7. astaghfirullah..membangun bersama Islam! mengucap! ingat ALLAH..tak perlu mencarut marut..ini tiada dalam Al Quran..

    BalasPadam
  8. Adakah ALLAH yg berikan agama islam ni pada kita menggalakkan umatnya mengaibkan saudara seagamanya... Biarlah ALLAH aje yg menentukan siapa yg benar... Kan kita dah buat sembahyang hajat minta ditunjukkan kebenaran.. Apa tuan2 semua tak yakin ke...

    BalasPadam
  9. kepada kawan2 semua memang begitulah sifat manusia yang suka buat fitnah..lepas tu marah pulak bila orang hentam dia...pandai pulak mengucap...alaa macam anak tambi tu la yang purak-purak tekejut....

    BalasPadam
  10. diorang ni macam sial, sendiri buat salah pastu nak tuding jari kat orang lain.wei...sedarla sikit, sekaya mana pn korang tetap masuk lubang kubur jugak.cepat atau lambat je....

    BalasPadam
  11. cakap byk pun tak guna..jam mana bro? benda paling asas ni selesaikan dulu.

    BalasPadam
  12. Dah..Dah.... baik tido drp umpat-mengumpat nih.. wat dosa jerk..... yang salah tetap salah.. Ko nih bukannye hakim bleh tentukan kesalahan org...LAWAN TETAP LAWAN...rakyat didahulukan pencapaian diutaman..islam untuk semua... BERSATU LAH DEMI BANGSA MELAYU YG CERMELANG GEMILANG DAN TERBILANG....

    BalasPadam
  13. Aku rasa pelakon lucah nie yang sebenarnya adalah Datuk SK. Pasal muka dia dgn anuar lebih kurang jek...

    BalasPadam
  14. aku rasa video ni, memang betul anwar, tapi berlaku semasa beliau dlm barisan najis dulu. sekarang ni dah taubat.. ha...haa.haa...

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini