TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Rabu, 21 Julai 2010

INI SEMUA KERANA ANWAR BAWA PETAKA !!

Oleh: Mandor

TERGOLEK terlentang aku apabila membaca kisah `SiGemuk Pendek' ini jatuh terkangkang. Tapi kisah ini aku anggap sebagai hikayat penglipur lara saja. Kalau anda mahu berkongsi hikayat ini, boleh baca kat sini.

Teringat aku kisah `perempuan celaka'. Itu hikayat mengerikan, bukan lucu sebenarnya. Hikayat `SiGemuk Pendek' ini adalah lucu. Jika terjadi kepada insan lain selain dia, mungkin tidak lucu tetapi mendatangkan simpati. Tetapi kenapa kejadian malang ini berlaku pada dia, jadi lucu pula?

Simpati bukan terhadap yang terkangkang jatuh tu, tetapi simpati kepada Pengawal Peribadinya. Buta je Pengawal tu kena `sound'. Sebenarnya bukan salah Pengawal tu. Ini semua adalah salah DS Anwar. Kalau tak percaya cuba tanya laki perempuan yang terjatuh terkangkang tu. Atau pun tanya kat Utusan Meloya atau TV3 suku. Mereka akan kata, DS Anwar punca `malapetaka' ini semua.

2 ulasan:

  1. Tak dak gambar ke? Kalau video lagi bagus boleh dibuat hiburan seisi keluarga. Maklumlah poket sekarang dah kempis, gula di dalam balang pun dah kurang - hilai ketawa sahajalah pemanis duka yang ditimpakan.

    Kalau ditayang di panggung boleh dapat box office untuk tahun ni untuk filem pendek.

    Kepada pengawal peribadi - inallilah.... jaga-jaga dengan benda yang macam plastersin.

    BalasPadam
  2. Inilah dia peribahasa yang disebut-sebut sebagai
    "Yang pipih datang melayang YANG BULAT DATANG MENGGOLEK! kah kah kah kah.

    Ketawalah kita kerana ketawa itu ada manisnya buat mengganti gula yang diselaras!

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini