TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

CERAMAH DI MENTAKAB

CERAMAH DI MENTAKAB

Isnin, 19 Julai 2010

MULUT `BUSUK' EZAM SESUMPAH MENGHINA TUAN GURU NIK AZIZ

Oleh: WFAUZDIN NS

RAJA sesumpah @ raja kotak, Senatak Ezam hari ini `menyeru' agar kita semua tinggalkan Tuan Guru Nik Aziz kerana dikatakan Mursyidul Am PAS dan juga MB Kelantan itu `berjiwa kecil'. Tuan Guru Nik Aziz `berjiwa kecil' itu telah mentadbir Kelantan lebih 20 tahun dan kerana kecilnya jiwa beliau, maka Umno kini menjadi `pengemis' di Kelantan. Baca seterusnya apa yang diperkatakan oleh raja sesumpah itu di sini.

Jika Tuan Guru Nik Aziz berjiwa kecil semata-mata menolak kerjasama dan perpaduan dengan Umno, adakah raja sesumpah Senatak Ezam berjiwa besar? Di zaman era reformasi, raja sesumpah ini kekeringan air liur memaki hamun Umno, Tun Mahathir seterusnya Pak Lah, malah Najib juga menjadi mangsanya. Hinggakan pasu bunga mahal di rumah Najib pun menjadi isu buat raja sesumpah ketika itu. Raja sesumpah juga pernah menyebut tidak akan sertai Umno dan menyebut bahawa tiada orang yang masuk Umno yang tiada kepentingan diri. (Rujuk klip video pada blog saya ini).

Menjadi Senator (Senatak) melalui pintu belakang itu berjiwa besarkah? Beliau menuduh Tuan Guru Nik Aziz hanya pentingkan kuasa dan kedudukan. Cuba kita bandingkan rumah Tuan Guru Nik Aziz selaku MB Kelantan 20 tahun dengan rumah Senatak Ezam yang menjadi Wakil Rakyat bahkan Ketua Bahagian pun tidak itu? Apa ertinya kuasa jika Tuan Guru Nik Aziz hidup sedemikian rupa? Gila kuasa untuk apa? Elaun beliau pun satu sen Tuan Guru tidak makan. Senatak Ezam pula bagaimana? Makan gaji dan elaun Senatak dari pintu belakang dianggap berjiwa besar?

Sudahlah Ezam. Lagi banyak kamu bercakap, lagi busuk mulut kamu. Setelah kamu gagal menjatuhkan kredibiliti DS Anwar dan keluarganya, sekarang Tuan Guru Nik Aziz pula kamu mahu jadikan mangsa mulut `bernajis' kamu itu. Semata-mata mahu membodek Najib, kamu jual diri kamu dengan harga lebih murah dari pelacur jalanan./wfauzdin.blogspot.com

7 ulasan:

  1. woit ezam, anjing kurap tu lebih mulia disisi allah swt kalau dibandingkan dengan lu manusia yang berbangsa melayu bangsat lagi membangsatkan

    BalasPadam
  2. Elok juga tu n.ajis kena sebijik....apa punya ular dalam semak..ummah nak bersatu tapi dia pulak tak nak..bangang..rumah kata pergi kubur kata mari pun tak sedar diri lagi...bodoh bangan tolol anjing kurap kau n.ajis setan sebab kawan setan....bangang nicol ajis ambik kau sebijik dari ezam...

    BalasPadam
  3. Mulut nicol ajis lagi busuk...bau babi sebab bersekongkol dengan dapig???...memang babi lah nicol ni???...Ummah nak bersatu, tapi keparat ni tak nak...memang satu hari nanti kena telur tembelang dia ni kat muka????

    memang muka tua ni muka telur tembelang lah???...makan telur tembelang kat Pulau Melaka gamak nye??.....memang dah sama macam telur tembelang mamat bahalol ni...bahalol punya nicolajis si pencacai najis babi Dapig???..tuihhhhh???

    BalasPadam
  4. tanpa nama 22:34....cakap x guna otak..pemikiran karat umngok apco..7 keturunan dko aku agak mmg jenis setan dan anjing kurap...aku doakan agar bile2 masa mulut ko terkunci kerana menghina ulamak...aminnn

    BalasPadam
  5. memang pun si tua kutuk tu berjiwa kecil..sebab menjadi batu penghalang kepada penyatuan melayu..hanya batu nisan saja yang dapat menghalang mulut tua carut ni dari menghalang penyatuan Islam dan orang Melayu...memang kawan setan si nicol ni????...

    BalasPadam
  6. yang babinya dan laknatnya bukan ezam atau TGNA,tapi penulis blog ini.
    banyak cerita yang tersorok disebabkan kita dah tak baca utusan dan bhairan serta yang seumpama dengannya tapi dia bawa masuk untuk kita tengok.dia yang sebenarnya balaci umno-bn .penghancur pakatan melalui tindakan halusnya.
    aku cadangkan keluarkan blog ini daripada blog tatapan kita.

    BalasPadam
  7. Tkasih atas komen anda Tanpa Nama 07:57. Tahukah anda yg masih bnyak mmbaca Utusan atau yg menonton TV3 suku itu adalah mereka yg jahil dan juga mereka yg berada di atas pagar? Jika media seperti blog PR yg tidak menjawab hujah mereka, siapa lagi? Kita perlu guna kemudahan IT ini utk menangkis serangan mereka. Kita harap mereka yg masih bebal percaya kpd Utusan Meloya dan TV 3 akan mendapat jawapan dari Blogger PR.

    Bagi yg memberi komen menghina Tuan Guru Nik Aziz di atas tu, mereka tiada hujah oleh itu mereka belajar dr pimpinan Umno dgn mencerca sedemikian rupa. Wslm.

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini