TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

CERAMAH DI MENTAKAB

CERAMAH DI MENTAKAB

Jumaat, 31 Disember 2010

ISU ROGOL AMAH - TIBA-TIBA CUACA DI JELEBU MENJADI PANAS?

Oleh: WFAUZDIN NS

TERSEBARNYA berita atau cerita berkenaan Menteri yang merogol Amah dari Indon di internet sekarang ini, aku yang berada di kawasan Parlimen Jelebu pula merasa `panas' dan bahangnya. Sekarang ini cuaca di mana-mana pun musim hujan termasuk di Jelebu. Namun, mengapa bahangnya panas?

Aku tak tahu sampai bila bahang panas ini akan hilang. Ada kawan-kawan aku kat Jelebu ni kata bahang panas tu membawa erti akan ada Pilihanraya Kecil kat situ. Aku tak percaya sebab setahu aku semua Adun dan MP kawasan aku kelihatan sihat sokmo. Kalau Pilihanraya Kecil selalunya jika ada Wakil Rakyat yang meletak jawatan atau meninggal dunia. Tapi kawan aku kata jika ada Wakil Rakyat yang ditangkap dan dipenjarakan mungkin juga ada Pilihanraya. Aku tak tahulah betul ke tak.

Tapi, yang pasti Jelebu semakin panas. Mungkin panas kerana ada orang sudah `bakar jambatan' atau `jambatan yang dibina terbakar'. Wallahu Aklam./wfauzdin.blogspot.com

4 ulasan:

  1. semua blogger dah termasuk perangkap umno-bn.ketua semua blogger ini adalah hisyamudin rais.semua isu lama dikorek sehingga isu paling besar ditinggalkan(bukan dilupakan)
    aku kadang syak ada yang tak kena dengan hisyamudin ini.ia ada satu persamaan dengan kumpulan yang dah lari masuk umno,iaitu semua tuduhan dibiarkan olih umno,tak ada tindakan.kalau orang lain yang telah buat,sure diheret untuk siasatan.tapi hisyamudin dibiar buat ikut suka hati..depa yang lari kepada umno dulu,ada sama stail dengan hisyamudin ini.tak ada tindakan,last sekali sah mereka jadi tali barut umno.
    kes yang patut diberi tumpuan iaitu SUK Selangor KURANG diberi tumpuan.kalau ada setakat singgah saja,lepas tu kembali pada isu yang melalaikan dari isu besar.

    BalasPadam
  2. MENEGAK TALI YANG BASAH KAHKAHKAH :)
    PODAAH ! KOREK JANGAN X KOREK !

    BalasPadam
  3. SUK Mangkok Jamban31 Disember 2010 9:29 PTG

    sebenarnye kes SUK Selangor tuu.. kita ikut saranan MB Perak Dato Nizar. Letakkan satu meja kat luar bangunan SUK Selangor, kemudian kite suruh dia kira berapa orang datang. Kemudian kite panggil pengikut Syiah baling ketul tahi...

    BalasPadam
  4. BILA PEMIMPIN DILANTIK DARI PARA PENYAMUN,PEROGOL,PENYELEWENG & PERASUAH MAKA TUNGGULAH AKIBATNYA !

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini