TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Khamis, 16 Disember 2010

WAKIL RAKYAT KATAK CERDIK SEDIKIT DARI KELDAI, LEBIH KURANG BODOH MACAM LEMBU

Oleh: Mandor

"Konsensus Bebas mendesak Datuk Seri Anwar Ibrahim segera meletakkan jawatan berikutan pendedahan laman web WikiLeaks bahawa Ketua Pembangkang itu terlibat dalam aktiviti liwat berdasarkan bukti daripada Agensi Perisikan Singapura "(Sinar). MP Wangsa Maju, YB Wee Chee Keong mengutarakan pendapat tersebut dan ianya tidak pelik kerana semenjak bila Wakil Rakyat `katak' ini menyukai DS Anwar?

Geng-geng `katak' yang melompat parti dan ada yang telah dipecat dari parti sememangnya terdiri dari mereka yang tidak ada maruah langsung. Mereka sendiri tidak mahu mengosongkan kerusi yang mereka duduki sekarang walaupun mereka tahu yang memilih mereka dahulu adalah kerana parti yang mereka wakili. Jika diri sendiri pun tidak bermaruah, maka apa saja yang keluar dari mulut mereka ini juga tidak ada nilai dan harga langsung.

Mereka cuma menanti saat untuk di`kubur'kan di dalam Pilihanraya Umum akan datang. Justeru itu, mereka akan menggunakan sedikit ruang dan publisiti yang diberikan oleh media haprak ini untuk menunjukkan mereka ini cerdik, walhal semua tahu mereka ini cerdik sedikit dari keldai kalaupun tidak sama taraf dengan lembu./mandor.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini