TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Rabu, 15 Disember 2010

CERAMAH ANWAR MALAM TADI - FOTO YANG MENAKUTKAN UMNO






















Sumber: Rakyat Marhaen

5 ulasan:

  1. Banyak lebai lingkup je...ini buatkan UMNO tak takut apa...mereka datang nak tengok peliwat je..kehkeh kalau tak caya tanya CIA, Singapura dan Australia...wikileaks!!!!

    BalasPadam
  2. Nampak muka yang ramai tu banyak yang tak berpelajaran...patut pun selalu kena tipu kat Nuar Al-juburi

    BalasPadam
  3. Setuju dengan 2 komen di atas.

    BalasPadam
  4. kau ni buat fitnah..tempatnya di neraka tau.. itupun kalau kau percaya dengan islam

    BalasPadam
  5. huyoo...kalu dekat ngan umah aku pun aku nak gi..nak dgr komen anwar pasal pendedahan wikileaks..nak tgk sejauh mane si nuar jubor ni spin, spinning and spinnerss...

    pemuda umno

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini