TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Isnin, 28 Februari 2011

ADA MASALAH, JOM KITA MENGADU PADA BIK MAMA

Oleh: WFAUZDIN NS

LAKI bini bongkak dan sombong. Sebelum ini ramai yang mengatakan sememangnya Bik Mama Rosmah lebih berkuasa dari Najib.

Rosmah sewaktu melawat sekitar Felda di kawasan Dun Kerdau, beliau menyeru agar pengundi mengundi calon Bn. Untuk menunjukkan hebatnya dia seolah-olah dia Menteri atau lebih dari itu, beliau berkata, "Saya minta 30 minit saja (mengundi Syed Ibrahim). Esok kalau dia menang, ada masalah apa pergilah ketuk pintu rumah dia. "Kalau dia tidak buat apa beritahu saya," katanya. (Petikan dari Malaysiakini).

Mengapa mesti beritahu Rosmah? Pemimpin atau menteri lain tiada `power' kah? Atau, cakap Rosmah mesti ditaati oleh Najib? Mungkin kecut segalanya Wakil Rakyat dari Umno jika mendengar Rosmah berkata begitu. Tidak buat kerja, rakyat akan mengadu dengan Bik Mama.

Terpulanglah pada orang Kerdau. Ada otak, fikir lah baik-baik. Jangan kerana wang ringgit dan habuan keduniaan sampai sanggup gadai maruah diri dan agama. Jika Najib dan Bik Mama jahil tentang agama, takkan kita mahu ikut?/wfauzdin.blogspot.com

3 ulasan:

  1. dia tu menteri pengaduan awam.....

    aku ni ingin jugalah nak tau...
    bagaimana rasanya tido di sebelah anak badak.....

    kah kah kah kah kah kah ....

    BalasPadam
  2. Kau orang nak kata bodoh...nampak macam pandai. Cari lah isu lain yang lebih membina minda kita daripada mengata bini orang gemok...kau ingat isteri najib je ke yang gemok....bini kau semua slim ke????Ada ke patut sebagai manusia yang berugama mengutuk kejadian allah...panas hati punya pasal jangan sampai mencaci kejadian allah>>>FAHAM!!!!!!!

    BalasPadam
  3. udah rupe badak bunting nak buat macam mane...tu pun kire sopan jugak kalu org banding dengan babi kasi kan haram tuu... tapi ape pun sebagai isteri solehahaha elok le badak bunting ni jadi idola mak bonda umno sebagaimana yg dituntut dlm Islam Sederhana.

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini