TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Rabu, 2 Februari 2011

PENIPU BESAR - GOBALA KATA PKR ANTI INDIA, ZUL KULIM KATA PKR ANTI MELAYU

Oleh: WFAUZDIN NS

GOBALA menjadi `katak hitam' melompat keluar dari PKR, manakala Zul Kulim `firaun besar' pula di`tendang' keluar dari PKR. Gobala kata PKR pinggirkan kaum India, manakala Zul Kulim pula kata PKR pingirkan kaum Melayu. Mana satu betul? Jawapannya, kedua-duanya tidak boleh pakai langsung.

PKR telah menjawab secara fakta angka dan peratusan keahlian PKR, berbanding dengan `dua ekor' MP yang tidak berani mengosongkan kerusinya itu. Ini fakta yang dikeluarkan oleh PKR, jauh sekali apa yang didakwa oleh Gobala tentang keahlian kaum India di dalam PKR. PKR hari ini memperbetulkan laporan sebuah portal berita yang menyebut 40 peratus ahli parti itu adalah kaum India serta kenyataan ahli parlimen Padang Serai, N Gobalakrishnan bahawa 90 peratus pimpinan PKR adalah Melayu. Dalam kenyataan hari ini, pengarah komunikasinya, Nik Nazmi Nik Ahmad berkata, daripada 371,612 ahli PKR, 45 peratus adalah Melayu, Cina 11 peratus, India 23 peratus, Bumiputera Sabah, Sarawak dan lain-lain pula sebanyak 21 peratus. Manakala Majlis Pimpinan Pusat (MPP) PKR bagi sesi 2010-2013 terdiri daripada Melayu 62 peratus, Cina 20 peratus, India 12 peratus dan Bumiputera Sabah, Sarawak serta lain-lain 4 peratus (Malaysiakini).

Jelas kepada kita, kedua-dua MP yang saban masa menyalak terhadap PKR gagal menunjukkan kewibawaan mereka sebagai Ahli Parlimen. Mereka gagal buktikan sebarang salah laku dan ketidak adilan terhadap mereka. PKR telah mengadili Gobala dan memberinya peluang untuk bela diri, namun Gobala telah menetapkan niatnya lebih awal untuk menjadi `katak hitam'. Zul Kulim pula, telah dibawa untuk pengadilan namun mencari alasan lain untuk menolak peluang membela diri kerana niat awalnya sudah ada. Jelas, PKR tidak menzalimi mereka tetapi kerana sikap mereka yang sememangnya ego, sombong dan merasa hebat akhirnya menjadi pencacai murahan.

Adakah PKR sudah bersih sekarang? Jawapannya tidak, masih ada saki baki yang mencari masa yang sesuai untuk `mencari makan' di luar. PKR harus memantau mereka ini dan bertindak lebih awal sekiranya terbukti mereka menjalankan kerja berunsur sabotaj kepada parti./wfauzdin.blogspot.com

6 ulasan:

  1. ini 2 oran ha..sudah x ley pakai nyer..msa lam PKR sokong jer..nape x bebel lam PKR..alalsan lak nanati da bebel da...orang x dengar.ble da kluar n kene tendang..sme nye dy nk hentam..nak jadi hero la konon..gila pa.dulu sakan duk seran kerajaan..skarang...gila da kot...

    BalasPadam
  2. betul la si gobala ngan si zulkulim cakap..kalu melayu bukan, india bukan then dah tentu PKR anjing penjilat tegar DAP..ingat, suma rahsia liwat anwar berada ditangan DAP ie Karpal, Lim Kit Siang, and yg paling terbaik..bapak DAP yakni PAP lim kuan yew..bukti teknikal unit risikan weih...

    DAP adalah talian nyawa anwar yg terakhir sblm bersemadi di Sungai Buloh..

    BalasPadam
  3. Tanpa nama feb 2 14.43- Ni sekolah kat mana ni. Sokong si ZUL dan Gobala pula. Macam tak tahu hujung pangkal masaalah. Semuanya pasal RM RM RM. Ada yang sabotaj.. ada hantu dibelakang semua sandiwara. Semua rahsia liwat ada ditangan Mahathirlah...Kalau tak caya tunggu mahkamah akhirat. Kita tengok macammana Mahathir jawap kes liwat nanti dialam akhirat. InsyaAllah kita semua akan kesana..

    BalasPadam
  4. haha..ko ni jelas aljuburi tegar..
    hari2 kita doa kat ALLAH mintak petunjuk, kenapa tidak hangpa menginsafi bahawa segala bukti2 yg terdedah setelah lebih 10 tahun tersimpan adalah petunjuk dari ALLAH kepada kite dimuka bumi ini..? hangpa lebih terpengaruhi kpd faktor persepsi sedangkan lebih 90% pengasas PKR hangpa pikir mudah2 terpujuk dgn wang ringgit utk meninggalkan PKR? hangpa mmg terliwat pemikiran hangpa

    BalasPadam
  5. Apa yg pasti semua bukti liwat telah kantoi...jln cerita lintang pukang. Kes liwat pertama, liwat berlaku dlm kondomonium yg tak siap. Pinda plak tarikh 3 kali. Bawa tilam usung mahkamah, tapi bukti hancur...
    Kes liwat 2, Saiful jumpa Najib minta biasiswa walaupun gagal pengajian. Najib kata tak kenal saiful tapi boleh dtg rumah Najib plak. Anwar paksa liwat, tp Saiful boleh sembur wangian siap pakai towel...siap bawa KY Jelly lagi...tak melawan plak kena liwat...ehehhh...kantoii...minta dokumen perubatan tak boleh kasi...takut apsal??..ehehh..

    BalasPadam
  6. yang pasti PKR anti org gila kuasa.keh..keh...keh...

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini