TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Selasa, 1 Februari 2011

LEBIH BAIK AKU CIUM ANJING DARIPADA CIUM TANGAN ORANG TUA NYANYUK NI !!

Oleh: WFAUZDIN NS

ORANG tuan nyanyuk mana tah cakap ada pulak Islam Nik Aziz. Kalau dia cakap ada Islam Nik Aziz, dia tu ada tak Islamnya? Langsung takde kot.

Kalau orang kata si tua nyanyuk ni memang takde Islam, aku mungkin percaya pasal orang tuan nyanyuk ni pernah cakap Nabi bela janggut pasal zaman Nabi takde Pisau Cukur. Orang tua nyanyuk ni juga ada cakap kalau laksanaklan hudud, umat Islam tak boleh maju pasal ramai yang kena potong tangan. Weyy...orang tua, yang kena potong tangan tu orang seperti engkau la yang pencuri hak rakyat. Dah la tua, bodoh la pulak.

Bayangkan punyalah bangangnya orang tua ni tuduh Nik Aziz punca umat Islam berpecah. Dia cerita pasal tubuhnya Parti Melayu Semangat 46 dulu buat orang Melayu dan Islam berpecah. Weyy...si tua, wujud parti S46 tu dulu angkara siapa? Nik Aziz kah? Bukan ke angkara engkau yang menipu masa bertanding pemilihan dulu menyebabkan parti S46 ini wujud? Terlebih nyanyuk sampai lupa apa yang dia buat, ini dah semakin hampir ke lubang kubur.

Wujud pula KeADILan, bertambah pecah lagi orang Melayu Islam. Kenapa KeADILan ini wujud? Bukankah tangan kotor si tua ini yang mencipta fitnah ke atas tokoh yang bakal menjatuhkannya dari takhta? Engkau lupa juga ke, wahai si tua?

Pelik apanya kalau orang kata si tua ini takde agama, kerana dialah yang menghalang perlaksanaan hukum hudud di Kelantan. Siap buat surat amaran lagi ugut Kerajaan Negeri Kelantan jangan laksanakan hudud. Kisah ini Blogger PapaGOMOL tak tahu pasal dia Bloger bodoh teramat sangat. Seorang Blogger yang selalu ketinggalan bas tapi dapat upah juga walaupun bodoh.

Senang cerita camni la aku nasihatkan pada si tua haprak ni. Berani tak dia berdebat dengan Nik Aziz atas tajuk yang dia cipta sendiri iaitu `Islam Nik Aziz'? Kirim salam beb kalau dia berani. Aku berani potong jari kalau orang tua hidung besar ni berani berdebat. Sebab tu, anak-anak muridnya sekarang mewarisi sifat dayus dan baculnya itu. Sebut je debat, semua pakat menyorok bawah ketiak bini masing-masing.

Aku teringat ceramah seorang bekas pemimpin KeADILan yang kini telah menjadi `katak kekenyangan' dari Melaka. Semasa dia ni dalam KeADILan, dia pernah cakap kalau si tua ni mati, dia orang pertama nak kencing atas kuburnya. Sekarang, orang yang bercakap tu pulak kena kencing kat orang tua ni. Padan muka. Harap nama je cucu tokoh pemimpin.

Selepas ni, tak tau lah berapa ramai nak kencing atas kubur orang tua ni nanti. Silap-silap kena ambik nombor beratur dulu nak kencing. Mungkin korang kata aku tulis agak kasar sangat. Pada aku ini kira paling beradab lah untuk menulis tentang orang tua yang tak pernah insaf nak mati tu. Orang yang hina Ulamak, hina Islam, hina Nabi korang nak cium tangan dia? Kalau ada yang tergamak nak cium pun, mungkin geng-geng songkok hitam yang tinggi macam KLCC tu je. Pada aku, baik aku cium anjing, pastu aku samak lagi baik. /wfauzdin.blogspot.com

18 ulasan:

  1. ini jenis manusia bongkak.. muga sedar sebelum nyawa dicabut oleh ALLAH..atau jenis tak percaya adanya balasan selepas mati.

    BalasPadam
  2. dah nak mampus masih sibuk nak bercakap pasai politik...zaman dia dah berakhir...suruh dia dok rumah baca buku sejarah jer lah...

    BalasPadam
  3. On Bin Hj Ibrahim1 Februari 2011 3:47 PTG

    salam
    setuju dengan pendapat tuan..sokong sangat sangat..la ni dia dok kutuk melayu singapura pulak..kena jawab dengan orang sana..terus diam..

    dia ni bukan setakat nyanyuk ...dah sasau..lebih tepat...

    dan dia akan jadi macam lee kwan you...bila anak dia naik jadi pm lepas si najis ni...tak caya tengok saja..anak yasin bakal melepas...

    BalasPadam
  4. Ishh janan la sampai hati nak kencing kubur sesapa pun... Nak kencing kena ada adab Islam kita ie baca doa, dll. Hehehe

    Mahathir ni ada jasa ada legasinya. But that's it. He's trully beyong his past good deeds. Apa PAS buat elok dia bantah pulak. Kalau silap atau ada kekurangan tak apa la dia nak bantah & tegur. Ni hal hudud dia nak komplain & hina undang-2 tu? Cis bedebah Mahathir! Engkau la si pemecah-&-perintah warisan penjajah British ..I sincerely(?) hate you since.

    BalasPadam
  5. Salam...

    Pada waktu saya tidak berpihak kepada mana2 parti, saya berpandangan, gunakanlah bahasa dengan nada yang baik dan menjana minda. Kalau sampai rela mencium tangan anjing daripada nak mencium tangan orang tua yang dimaksudkan, saya melihat betapa rendahnya moral penulis terhadap sesama insan....wallahu'alam.

    BalasPadam
  6. Zakir....itu contohlah bodo!!!!!!

    BalasPadam
  7. zakir ni otak dia berfikir sebiji macam kepala zakar.....

    itu pun tak faham....??

    kalau ko nak jilat ker .. nak nyonyot ker...nak cium satu badan ker orang tua tu...ada aku kisah?????....

    kah kah kah kah kah kah ...

    BalasPadam
  8. KAH!KAH!KAH!
    MMG ZAKIR BENGAP PLAK TU!
    WEI ZAKAR?BIAR RENDAH MORAL DR BANGANG X BOLE DIAJAR!TU LA BACA & FAHAMI BTL2

    KAN SUDA KENA
    GUNA OTAK DOL?
    JGN GUNA ZAKAR!

    -ZAKIR A/L ZAKAR-

    BalasPadam
  9. aku tak halal walaupun 1 sen duit rakyat yg pernah diseleweng oleh Cik Det semasa natang ni jadi PM dulu.. aku akan tuntut di akhirat..

    BalasPadam
  10. hahahahaha.....
    nk tergelak bace zakir a.k.a zakar ni...
    klu tak reti bahas kiasan tak payah la nak komen...
    menampakkan lagi kebodohan kamu tu disini...
    kn dah kne kepala zakar...pada aku mmg patut pun...!!

    BalasPadam
  11. kena ugut, terus tak buat hudud ? logik ke ni.

    nampak sangat parti pas ni takut dalam nak menegakkan islam.

    bukan ke puak2 pas selalu melawan arus ? gedebe la katakan........

    habis tu, sekarang ni banyak statement dari pemimpin2 pas kata hudud/negara islam bukan keutamaan jika memerintah kelak, apakehal pulak ?

    BalasPadam
  12. Logik la DR 1221. Kamu tak bijak berpolitik. Kalau main chess rasanya 3 step orang dah checkmate kau. Kalau buat hudud, Si Kufur Mahathir nak isytihar mageran dan ambil alih negeri. Jadi kita pakai pemikiran TGNA, jika tak boleh keluarkan seguni secara terus, keluarkanlah sedikit-sedikit seperti yang dibenarkan, agak-agaknya berapa guni telah dikeluarkan oleh TGNA di depan batang hidung Si Kufur tu? Bukankah itu namanya tindakan orang yang bijaksana, sehingga kini hampir 20 tahun UMNO jadi tikus tertelan besi di Kelantan.Kau faham ke DR1221?

    UMNO ni yang aku tengok bukan cerdik sangat, bangang banyak. Soalan pun macam disetkan. Bukalah mana-mana komen soalan yang begitu yang ditanya. Rasanya kepala lutut aku lagi cerdik dari kepala otak kau orang. Sekurang-kurangnya kepala lutut aku pandai mengelak dari terhantuk di bucu meja.

    Tapi kebodohan UMNO ni memang ketara, kalau tak masakan dah menang di Tenang, RON97 petrol pilihan ramai dinaikan harganya. Apung tak apung, memang UMNO di Tenang tengah terapung.

    BalasPadam
  13. RAMAI JUGA PENYOKONG MAMAK PENGKHIANAT TERHADAP MELAYU & ISLAM ADA YA !DAH LA DIA TIPU MELAYU SELAMA LEBIH 22 TAHUN MASIH ADA YANG SANJUNG SIPEMBOHONG,PEMFITNAH DAN SI ANTI SUNAH NABI NI!
    SEDAR LA MELAYU JANGAN LAGI DITIPU GENG MAMAK !

    BalasPadam
  14. MEMANG LAYAKNYA KO CIUM ANJING JER..

    SAMA DENGAN PENGULAS KO YANG MENCARUT TU.

    BalasPadam
  15. yg jelas, nicky ajis takde langsung sumbangan dia terhadap perlaksanaan hukum2 islam..takde! eeleek..seteruk2 mahathir, ade tabung haji, takaful, pusat2 islam, masjid2, perbankan islam, unit2 amanah islam, sekolah2 agama, etc..

    nicky ajis buat ape? masjid kat kelantan 3 buah tu dok sibuk2 kata membina/menegakkan islam...ptuihhhh!..hampeh..

    BalasPadam
  16. aku rase anjing kurap pun tak selera kena cium ngan ko wtfpoden..yg selayaknye ngan ko adalah burit babi..itu khas utk ko..kah kah kah!

    BalasPadam
  17. aduh..ckp salah,tak ckp lg la serba salah..wfauzdin buat perumpamaan..kalau tak boleh nak faham b.melayu sendiri jgn la komen bro..nampak sgt dulu masa sekolah bro kuat ponteng..kalau ulamak pun ko kutuk nampak sgt agama ko gagal..ok kalau ko kata mahadir tu bagus sbb ada masjid n lain2 ko kena akui gak PM kafir di negara lebih bagus sbb diaorg buat jg masjid utk org islam..tp tanya diri ko tu dulu..ada tak ko mengimarahkan masjid??

    BalasPadam
  18. Yang peliknya pemimpin-pemimpin UMNO ni,bila tangan mereka dicium ketika bersalam,contohnya Mahyudin Yassin termasuk Najib dan senagkatan dengannya iaitu simamak tua tu.Bukan main seronok dan kembang jubor mereka sehinggakan membiarkannya lama-lama.Tetapi kalau pemimpin PAS disantuni dan diciumi tangan mereka kerana menghormati keilmuan agama mereka sebagai ulama.Heboh satu Malaysia pemimpin UMNO terutamanya mamak tua mencerca dan menghina.Inilah petanda akhir zaman dunia disanjung akhirat diketepikan.

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini