TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

PROGRAM 14 OKT 17

PROGRAM 14 OKT 17

Rabu, 6 April 2011

BUKTI JELAS SATU PENIPUAN TERHADAP ANWAR

Lagi Bukti Video Seks DS Anwar Video Tipu !!!

Gambar 1 tiada janggut

Gambar 2 berjanggut

Sejak dari awal lagi, Datuk T (sebut Datuk Tipu) tidak berani menghebahkan video seks lelaki mirip Anwar Ibrahim bagi mengelakkan penipuannya dikesan oleh jutaan manusia di internet. Berbeza sekali dengan pendedahan cctv Chua Soi Lek, jika benar pelakon dalam video tersebut adalah Anwar Ibrahim, sepatutnya Datuk T, tidak akan teragak-agak untuk menyebarkannya.

Baru lepas sehari pendedahan video tersebut, pelbagai penipuan telah terbongkar. Kali ini satu lagi penipuan berjaya dikesan berdasarkan video seks sepanjang 1.47 minit yang didedahkan oleh blog-blog pro gerombolan songkok tinggi sejak semalam. Sebelum ini blog MiLo SuaM juga telah mempersoalkan kewujudan 2 lelaki berbeza mirip Anwar Ibrahim di dalam video tersebut, rujuk sini [Video Anwar]

Kalau dilihat, lelaki mirip Anwar Ibrahim di dalam video tersebut pada sela masa 1:16, tidak memiliki janggut sebelum memeluk seorang perempuan yang didakwa pelacur cina pada 21 Febuari 2011 yang lalu. Lihat gambar 1 diatas.

Sekiranya benar lelaki di dalam video tersebut adalah Anwar Ibrahim, maka Datuk T harus membuktikan bahawa Anwar Ibrahim ada menggunakan teknik ataupun ubat untuk melebatkan janggutnya. Ini kerana pada 22 Febuari 2011 Anwar muncul di mahkamah dengan janggut yang lebat. Lihat gambar 2 di atas yang dipetik daripada video rakaman TV Selangor.

Sumber : Blog Milosuam

6 ulasan:

  1. gambar janggut tahun bila..
    takde janggut tahun bila..
    janggut nak tumbuh bukan lama..sebulan tak bercukur pun dah boleh naik janggut..
    dah terang2 mmg dia..takyah nak coverlah..bukan dapat apa..ke ko dapat sama rasa sama rata..

    BalasPadam
  2. Setahu akulah, tak pernah nampak Anwar cukur janggut, kecuali dia trim adalah. Semoga puak pemfitnah menerima balasan dari Allah kerana mengajak manusia menjadi fasik seperti depa.

    Mera nam joker heh!

    BalasPadam
  3. tanpa nama 1.48 pm, bukan masalah nak cover, tapi kalau dah tak betol kena le cover juga, apa kata aku fitnah mak kau beerjubor dengan najib, sedangkan perkara tu tak berlaku, adakah kau nak biar je mak kau kena fitnah and kau tak cover, kecuali le kau ni memang jenis manusia anak haram jadah

    BalasPadam
  4. tanpa nama 1.48 pm,kau xtgk ke tarikh 2,sehari je kot 21 hb ngn 22hb???hadoi,bleh ke janggut tumbuh sehari lebat cm2,len la bulu jembut kau 2..kuikui..

    BalasPadam
  5. gambo itam putih la bro....nk nmpk janggut mcm mne....trime je la hakikat....kebenaran solat hajat.....

    BalasPadam
  6. "Ini zaman yang penuh kekeliruan, macam-macam jenis fitnah boleh dibuat dan direka, maka kembalilah kepada cara Islam dan Al-Quran, sediakan 4 saksi yang layak, lebih baik orang yang salah dilepaskan daripada orang yang tak bersalah dihukum

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini