TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Khamis, 7 April 2011

NAJIB SUDAH TERMAKAN DENGAN `UMPAN' ANWAR, KITA TUNGGU JAWAPANNYA

Oleh: WFAUZDIN NS

AKHIRNYA `umpan' yang dipasang oleh DS Anwar mengena. Apabila heboh para pemimpin Umno dan pencacai mereka termasuk media bercerita pasal ingin menubuhkan Suruhanjaya Siasatan Bebas untuk menyiasat video lucah yang hangat diperkatakan, DS Anwar berdiam diri sambil menunggu umpan dimakan oleh Najib pemimpin tertinggi puak mereka.

Sebelum ini para pencacai dan cicak mengkarung saja yang riuh rendah, dan bukan tandingan Anwar untuk berdepan dengan cicak mengkarung yang tidak cukup makan seperti Zahrain, Zul Kulim firaun besar, Chee Keong, Nazri botak, Berahim katak dan beberapa ekor lagi tu. Anwar tunggu bos segala cicak mengkarung berbunyi sahaja.

Hari ini, umpan telah dimakan dan bos cicak mengkarung pun berbunyi. Najib berkata mengapa Anwar dan pembangkang tidak bersetuju untuk mengadakan Suruhanjaya Siasatan di dalam kes video lucah yang ditayangkan oleh Rahim dan `geng three strooges' yang masih bebas tanpa ditangkap itu. Sebelum itu, kita mahu tanya Najib atas asas apa perlu ditubuhkan Suruhanjaya Bebas?

Hari ini Anwar merentap `umpan' yang dipasang sekian lama. Anwar bertanya ada kes yang lebih besar dari kes video lucah iaitu kes wanita Monggolia yang di bom dengan bahan letupan C4. Sehingga kini rakyat tertanya sebab apa wanita berkenaan dibunuh oleh dua orang yang dikatakan pegawai keselamatan yang rapat dengan Najib? Kes ini telah lama rakyat tuntut untuk ditubuhkan Suruhanjaya Siasatan Bebas kerana nama Najib turut dikaitkan bersama Rosmah. Bagaimana pula dengan kes seorang bekas KM yang dikatakan merogol budak bawah umur? Kes tangkapan di Hotel Port Dickson yang dikatakan melibatkan seorang artis bersama tokoh politik negara. Mana Suruhanjaya Siasatan ?

Sebenarnya banyak lagi yang patut diadakan Suruhanjaya Siasatan di negara ini jika kes video lucah lelaki boroi ini mahu dianggap terlalu penting buat Najib. Mengapa ianya penting? Sebabnya kes yang dihadapi oleh Anwar sejak dari kes Liwat 1 dan sedang berjalan kes Liwat II semakin menjauhkan rakyat dari Umno. Itu hakikatnya.

Tahniah Anwar, umpan sudah mengena dan sekarang kita tunggu Najib mahu jawab atau tidak tentang pentingnya Suruhanjaya Siasatan Bebas untuk kes Altantuya, kes rogol gadis bawah umur dan juga kes di Hotel Port Dickson walaupun Suruhanjaya Siasatan kes video Lingam dulu tidak tahu hujung pangkal./wfauzdin.blogspot.com

19 ulasan:

  1. Euwww...muke ko pon mcm muke nak pelir ad hati nak buat blog kutuk kerajaan...hdup la bertuankan peliwat...buat malu je...hehehe

    BalasPadam
  2. sian ko kan...dari muda sampai tua kena perbodohkan oleh Pak Jib ngan Bik Mama....hujah la mcm org cerdik, jadi tak le nmpak ko tu bodoh sgt...hehehe...

    BalasPadam
  3. haah...sian budak tu...dia nk buat blog tak reti pasal dia bodo...nk buat blog camne, hujah pun cam budak bngang jee..huhuhu

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama 8 APRIL 2011 12:32 AM,

    Ko ni,memang bangsa UMNGOK.Bahasa tak molek langsung! HIdup ko bertuankan perogol, perasuah,penzina,pemabuk,penjudi,pemfitnah,penipu, otak blue,kufar dan munafiq.

    BalasPadam
  5. Budak tu memang bangang..tak lulus pmr pun tu.Kena tipu dengan umno pun tak apa asal dapat nasi bungkus naik bendera cap dacing.
    Kena bodoh sampai mati lah tu.
    Kita tunggu apa najis nak jawab.Pastinya pencacai najis akan merapu macam orang hilang akal...kita tunggu dan lihat...

    BalasPadam
  6. itulah aje tahap pemikiran ahli umno ngok yg bahlul lg bodoh. Sbb tu mudah sgt dia percaya kt najib...mentaliti ahli umno ni bodoh blako...lebih rendah taraf pemikiran mereka dr pelajar sk rendah...

    BalasPadam
  7. sokong abang rongak 110%, kah kah kah....
    hancur yahudi, hancur umngok apco.....
    umngok tadak madai dh, modai dia cuma lucah jer....

    BalasPadam
  8. Teringat mcik kat tv3suku mjwb bila di tanya "Memang mcik pangkah BNajis sampai bila2 sampai mati tetaplah Bnajis. Wartawan tanya kenapa? Ya la sebab Bnajis yg bagi bantuan, makanan org susah dia tolong"

    Besuk ko gigit mee pun dah x putus inilah jawapan ko & org2 bertuankan perogol pembunuh. Sehingga org2 mcm ko ni tak nmpk rezqi dari Allah bukan dari Umno. Inilah buta mata hati namanya.

    BalasPadam
  9. ko ni poden, dahlah buruk, hodoh -- itu takpe la gak kan..mungkin perangai ko buruk tu sbb muka ko nampak hodoh..tp, otak tu kasi la cerdik skit..peliwat pun ko sokong..adehhhhhh...
    mmg benar org yg berilmu diberi darjat yg tinggi di sisi ALLAH..

    jd aku suggest, ko byk lagi membaca, al quran ko da baca dan pham belum? study lagi..

    camne aku bleh termasuk blog bodoh ko ni..aduii..

    BalasPadam
  10. BILA ANJING UMNO@APCO KOMEN ,INILAH HASIL DARI MAKAN HARAM DAN RASUAH OLEH MAKBAPAK YANG SAH AHLI TOTOK UMNOI@APCO-BN ! KESIAN MALAYSIA MASIH ADA NGOK-NGOK MACAM NI ! BAIK PI DUDUK ATAS POKOK KAHKAHKAH !

    BalasPadam
  11. apa pasal la penyokong UNMGOK ni? tahap bodoh ko org sampai sehina hinanya. pemimpin UNMGOK dapat berjuta juta. Penyokong dpt apa? Minyak naik, barang naik, hidup susah!!!!! mcm anjing. menyokong UNMGOK membabi buta. pembunuh pun lagi nak sokong. memang bahlul, bodoh, takde akal langsung korang ni.

    BalasPadam
  12. Salam,
    kepada tanpa nama 8 april 9:05, kau tu kena banyak2 baca quran dan tafsirannya sekali, apakah hukum menuduh orang meliwat atau berzina, tanpa dibawa 4 orang saksi? Nak berlagak alim tu, cermin lah diri anda dulu!Kalau anada muslim, dan mengamalkan ajaran Allah, adalah tidak patut anda membuat tuduhan liwat dan zina tanpa 4 saksi. Dan kalau dengar sesuatu berita tu , periksa dulu pembawa berita tu, orang beriman ke orang fasik, rujuklah surah Al-hujurat dulu saudara. Kalau sokong Gerombolan pun janganlah quran letak belakang!. Sipa peliwat disini? Mu tengok ke Anwar meliwat? Mu ada saksi ke? Kalau ikut syarak mu ni layak terima 80 sebatan, mu nak nafi lagi? Kalau mu muslim, jawablah soalan aku. Kalau setakat berani maki guna komen je, tak memadai. Gunalah bahasa yang elok, kan UMNO kata dia islamik, so, mu gunakanlah bahasa yang elok, tunjukkan peribadi muslim! Kalu tuan punya blog guna bahasa kesat, mu sebagai ahli parti islam ke 3, terbesar didunia( kata Dr Mahathir dulu) gunalah bahasa yang elok! Nasihat aku, jagalah peribadi seorang muslim, kalau tidak jangan cakap tentang quran dan hadith kalau diri sendiri tak betul.

    BalasPadam
  13. (ko ni poden, dahlah buruk, hodoh -- itu takpe la gak kan..mungkin perangai ko buruk tu sbb muka ko nampak hodoh..tp, otak tu kasi la cerdik skit..peliwat pun ko sokong..adehhhhhh...)

    TKasih atas komen Anda 08 Apr 09.05 AM (Tanpa Nama). Aku bersyukur dgn rupa paras yg hodoh ini. Mudah2an Allah selamatkan aku dari perangai yg hodoh serta bersekongkol dengan Jahilliyyah sekutu Apco. Tkasih kerana sudi bkunjung ke blog aku..

    BalasPadam
  14. leh aku tau x pe bukti yang anwar tue seorang peliwat???
    setakat nie makamah xptus pe pon lg....
    korg yg lbih2....

    BalasPadam
  15. UMporNO mmg kurang ajar..isu altantuya buat2 xnmpak buat2 xdengar..bl dtg isu video ni mcm menatang menteri2 ni.pencacai bawahan ja tolong jwb, bl jwb merapu mcm berok!...smp kiamat pun korang ni susah la bertaubat.

    BalasPadam
  16. ain sengeh jekkkk.......baca ulasan di sini....tak bley kata aper aper..no komen.....

    BalasPadam
  17. yang tulis blog selamber yang mengomen pulak dah menjadi panas....UMNO PAS dan PKR tu semua politik ....jgn la sampai kaitankan Islam dengan semua ni...

    BalasPadam
  18. Kerana kerakusan kuasa binasa akhlak bangsa.Paparan hudoh dan meloyakan media penguasa merosakan minda anak bangsa.Bangunnya suara ulama diperlekehkan.Rasuah dah menjadi kebiasaan dan perbuatan keji menjadi ikutan.Sumpah dan janji tidak dikotakan,sogokan berjuta diutamakan.Agama apa gerangan dijadikan anutan.

    BalasPadam
  19. syabaslah umpan kail terjerat di mulut sdiri doh terr..

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini