RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Isnin, 4 April 2011

SELAMAT BERJUANG BLOGGERS PR DI SARAWAK


Oleh: WFAUZDIN NS

AMAT bertuah kepada para Blogger dari PR yang mendapat peluang ke Sarawak sempena Pilihanraya Negeri Sarawak tidak beberapa minggu lagi. Terima kasih banyak kepada pihak yang sudi taja tiket penerbangan pergi dan balik buat Blogers kita berjuang di sana.

Terasa ingin juga bersama sahabat ke Bumi Kenyalang, maklumlah tidak pernah sekali pun menjejakkan kaki ke sana. Tetapi, kita semua faham mereka ke sana bukan untuk melancung atau berseronok tetapi untuk bekerja keras bagi membantu PR menumbangkan rejim Taib Mahmud dan Bn di Sarawak. Besar sekali harapan rakyat Sarawak kepada PR untuk memulihkan kembali kerosakan dan onar yang telah dilakukan oleh `penghisap darah' mereka selama berpuluh tahun kebelakangan ini.

Kepada Bloggers yang bertuah, saya sebagai rakan mengucapkan selamat berjuang dengan ikhlas. Kami Bloggers di Semenanjung sentiasa mendoakan agar kelian semua selamat pergi dan balik, dikurniakan kesihatan yang baik untuk bekerja keras di sana. Percayalah, kami di sini akan sedaya upaya membantu sebaik mungkin. Kepada pimpinan PR, hulurkan lah sedikit bantuan kepada mereka ini sekadar termampu kerana kita sedia faham bahawa kita belum menjadi kuasa pemerintah dan tentunya kita berada di dalam kesulitan.

Difahamkan ada juga Blogger yang telah mendapat tajaan tiket penerbangan pergi dan balik, tetapi keberatan untuk ke sana kerana tiada perbelanjaan poket yang mencukupi. Saya harap mereka ini tidak membazirkan pemberian tersebut, adalah lebih baik mereka bersama rakan-rakan yang lain yang telah pun berada di seberang sana. Rezeki Allah ada di mana-mana, InsyaAllah.

Kepada Blogger atau individu yang sanggup ke Sarawak dengan perbelanjaan sendiri, tahniah kita ucapkan semoga Allah memberkatinya dan melimpahkan rezeki berganda buat mereka. /wfauzdin.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan