RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Selasa, 2 November 2010

VIDEO - INI AKIBAT BILA MENJADI TALI BARUT SEKUTU APCO

Ikuti klip video ini bagaimana orang tua gila ini berbicara setelah beliau membuat onar di rumah seorang penduduk yang dilawati oleh Tuan Guru Nik Aziz. Apabila melihat video ini, saya ternampak dua tanduk tumbuh di atas kepalanya.....

Orang tua gila ini langsung tiada hujah. Hujahnya semata-mata PAS berkawan dengan DAP dan itulah sebabnya dia menjadi gila dan meroyan. Kesihan melihat orang tua seperti ini. Moga-moga orang tua kita tidak menjadi gila sepertinya. Mungkinkah ini hukuman Allah terhadapnya akibat terlalu menyokong Umno Apco? Wallahu Aklam.

10 ulasan:

  1. Salam. Sedih saya tengok org tua nie..Kalaulah dia betul-betul seorang yg berilmu tinggi hingga katanya ada kashaf pada dirinya, dia ak akan ckp mcm tu.. Heran ya.. PAS kwn dgn DAP dia nampak.Yg UMNO kwn dgn MCA, GERAKAN, MIC dll yg terang-terang tolak hukum Allah dia tak nampak. Kashaf kepala hanggok dia... Dia nampak syaitan kat Nik Aziz. iblis kat keliling dia tak nampak. Apa pnya ULARMAK nie.. Kashaf konon...

    BalasPadam
  2. kah kah kah!
    ust. nor ni tak ubah-ubah lagi perangai dia, lebih baik duduk dirumah diam-diam aje, aku tak boleh terbayang anak menantunya dirumah, malu bukan kepalang berbapa dan bermentuakan ust. nor.
    Tirulah perangai mustafa taib, relexs dan tidak melampau. Org beri calon dibertanding, orang beri kerja diamakan gaji, orang beri wang ambil.

    BalasPadam
  3. inile rupa orang ada agama,tapi cakap tak serupa dengan ilmu agamanya..petanda kiamat dah hampir.....penat je sembahyang tapi tak faham tuntutan islam.....kenapa marah DAP tak marah MIC,MCA.GERAKAN,SAPP,PBS..sebab mereka syaitan sedara ustaz mohd nor deris ke...atau..

    BalasPadam
  4. hahaha..kasyaf konon...Malaysia nie negara islam ker?..

    BalasPadam
  5. setelah ana mendengar berulang-ulang kali video ini, sesuatu yang adil kepada Ust. Nor Idris adalah mendapat rawatan persakit psikiatri. Ana merasakan masalahnya dapat dibantu oleh pakar-pakar psikiatri bertauliah.
    Ana merasakan tiada satu pun hujah yang dikemukakannya dapat mendiamkan atau merubah pendirian ahli PAS. Bahkan UMNO terpaksa memikul biawak hidup jika hujah-hujah yang dikemukakannya dibiarkan terus disebarkan.
    Kesilapan berulang UMNO kelantan adalah senjata ahli agama yang digunakan. Ust. Nor Idris akan menyebabkan imej UMNO di kalangan mereka yang mempunyai pengetahuan agama bertambah parah, setelah UMNO Kelantan gagal dengan HJ.Abdullah Genting.
    Isu kerjasama PAS dgn DAP, yang dibawa oleh ust. Nor akan membuka ruang yang luas kepada PAS untu membalas balik hujah yang dikemukakan.
    Hujah Tuan Guru Nik Aziz kufur kepada ayat-ayat tertentu dalam al-Qur'an bukan senjata yang memihak kepada UMNO, bahkan hujah tersebut merupakan senjata menikam tuan.
    Penggunaan bahasa yang terlalu kasar oleh seorang yang dianggap rujukan agama kepada UMNO kelantan akan memperlihat bahawa UMNO sebuah parti ketandusan manusia yang beradab dan berhati mulia.
    UMNO telah dicemari pemimpin yang kotor budaya hidup, jangan pula tanggapan ini ditambah dengan ulamak UMNO yang najis akhlak dan jijik perangai.

    BalasPadam
  6. ITU DIA HUJAH ULAMA UMNO...ISUNYA IALAH ISU PAS KAWAN DENGAN DAP ITU SAJA...TAKKAN KOT SALAH PAS KAWAN DENGAN DAP...UMNO PUN SAMA JUGA KAWAN DENGAN MCA,GERAKAN,PBS DAN ADA BEBERAPA LAGI PARTI BUKAN ISLAM...HEBATNYA BARUA NI DIA BOLEH NAMPAK SYAITAN ATAU MANUSIA...AKU RASA DIA NI NAK JADI CALON LAGI KUT...BERTANDIMNG TAK PERNAH MENANG BERCAKAP MCM PAS TU PARTI DIA...

    BalasPadam
  7. Bangangnya ustaz ni? Dap boleh menang pru 2/3 dgn hanya 40 kerusi parlimen? Suruh dia belajar lagi sebelum dia mampoh... Nanti mu mampoh mata celik pasal umno mampoh dulu sblm mu mampoh...

    BalasPadam
  8. Sebenornya dia takut Pakatan Rakyat akan ambilalih Malaysia pada PRU akan datang...

    Mung tengok kopioh dia pakai 'meroh tengoh' tu tando hidup semati dgn umngok...

    BalasPadam
  9. org gila berceramah... waduh2

    BalasPadam
  10. hebak nak mapoh ore tua neh, boleh napok setan. kecik2 xnak mapoh, dah tuo jd lagu ni la.

    BalasPadam