TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Sabtu, 30 April 2011

AKIBAT SUMPAH ESKAY, CERAMAH ANWAR MALAM TADI DEWAN KOSONG







Oleh: WFAUZDIN NS

BERKATNYA Eskay bersumpah walaupun beliau baca `Bismillahi...dan mengucap dua kalimah syahadah pun salah, maka ceramah Anwar malam tadi tiada sambutan. Dewan hanya separuh sahaja dipenuhi, ertinya sumpah Eskay dipercayai ramai.

Gambar yang sempat diambil hanyalah di dalam dewan sahaja, jika dilihat di luar sana sesiapa yang hadir sahaja boleh menganggarkan betapa berkesannya sumpah Eskay. InsyaAllah, sedikit masa lagi kita pamirkan kehadiran ceramah luar dan dalam dewan malam tadi di Ampang.

Ada kawan bertanya, mengapa Rahim Thamby tidak bersumpah? Rahim sudah jawab, dia hanya wakilkan sahaja pada Eskay. Sudah macam berwakil Wali pula nampaknya. Mungkin di antara three strooges itu, Eskay dilihat lebih `ulamak' dari Rahim atau Shuib. Sebab itulah, kita dengan bagaimana insan yang berjuang untuk agama ini membaca Bismillah dengan amat tertil sekali, dan melafazkan dua kalimah syahadah amat baik sekali.

Peliknya, jika mereka wakilkan kepada Eskay, mengapa Eskay hanya menyebut `aku' dan tidak `kami'? Mungkin aku itu bermaksud kami, namun apa pun tetap bersumpah juga. Peduli apa Eskay dengan pesanan seorang Ustaz yang menasihatinya tentang Sumpah menurut Islam serta Qazaf itu. Apa yang penting buat Eskay, alang-alang buat fitnah lebih baik bersumpah terus, fitnah pun masuk Neraka, persendakan sumpah pun Neraka juga. Jadi, apa beza?/wfauzdin.blogspot.com

14 ulasan:

  1. "Dato Eskay bersumpah bahawa Beliau turut berada di lokasi kejadian dan lelaki yang melakonkan adengan seks adalah Dato Seri Anwar Ibrahim"

    BalasPadam
  2. mula kata terjumpa tape, kali ni dia sendiri berada ditempat kejadian. apacite ni?.

    BalasPadam
  3. KENAPA ADA 2 SUDUT PANDANGAN YG BERBEZA. PART 1 DAN PART 2 SAMA VIEWNYE...
    TAPI PART 3,4,5,6 MENGGUNAKAN SUDUT PANDANGAN LEBIH TINGGI SEDIKIT SEHINGGA MENAMPAKKAN KESELURUHAN TABLE LIGHT DI TEPI KATIL.

    JIKA MENGGUNAKAN SUDUT YANG SAMA SEPERTI PART 1 DAN PART 2 TETAPI MENG 'EDIT' ZOOM TETAP TIDAK AKAN KELIHATAN PENUH TABLE LIGHT KERANA DIHALANG OLEH KABINET MEJA.

    SIAPA YANG UBAH POSISI CAMERA?
    ATAU MEMANG ADA 2 CAMERA.
    ATAU ADA PENGARAH FILEM..
    ATAU.......

    BalasPadam
  4. PDRM dan Peguam Negara dari Dulu , Kini dan Selamanya menjadi Balachi dan Pencacai UMNOAPCO.PDRM kasi pinjam bulletprof vest,polis jadi bodyguard ni ape kejadahnya.Polis melindungi penjenayah(penerbit,promoter,
    penayang dan penyebar video blues) dan penzina. Yyyyahooo didalam masjid pulak tu.KPN baru tu baru saja lega dari sakit,tak faham-faham ke,memo dari langit dahsampai tuuuu.

    BalasPadam
  5. hangpa tak tgk muka three stooges tu, bersih bercahaya. terutama muka rahim tanbi tu. mana la budak bawah umur tak tergila, macho habis tu!!!

    BalasPadam
  6. anon no 1
    disebut pelaku,mengapa tak sebut pelaku sex.
    sebab itulah sejak awal aku kata ini bukan VIDEO TULIN.ini video yang di ubah suai dengan cantuman pelakon sex eskay dan video sewaktu anwar bersama eskay sahaja bagi rawatan belakang.

    BalasPadam
  7. paling penting mcmana Eskay masuk ke bilik sedangkan Anwar sudah tutup pintu bilik semasa eskay keluar.......Eskay ader ilmu ghaib?

    BalasPadam
  8. kalau hayati cakap ustaz tu , amat terkesan di hati ini , tapi ada manusia2 yang tidak berasa apa2 pun dengan tazkirah ustaz tu. Maka terserlah lah kejahilan ke tiga2 datuk tu walaupun perbuatan sumpah itu tidak mengikuti syarak . Persoalan nya kalau dah tak ikut syarak , ikut siapa pulak ye?????????

    BalasPadam
  9. SEBENARNYA KENAPA LE KITA NI LEMBAB SANGAT DIPERMAIN2KAN OLEH PENJAJAH BN YANG DIWAKILI OLEH 3 T INI..TIKUS..TUPAI..TAPIR (3T)..DAH TERANG LAGI BERSULUH..KITA JANG GELABAH DAN TERLINA KELETIHAN AKIBAT CERITA2 DAJAL YANG SENANG WENANG BUAT FITNAH..AYUH BANGUN ,BANGKIT DAN TINGGALKAN BUAIAN DAJAL INI..MARI TERUS BANGKIT DAN BERUBAH KE ARAH MASYARAKAT MADANI DAN BERMARUAH..MEREKA SAJA NAK MELAMBAT LANGKAH KITA AGAR BN DAPAT BERTAHAN UNTUK SEPENGGAL DUA LAGI..MEREKA(BN) CUKUP SEDAR MEREKA HANYA ADA 1TAHUN LAGI UNTUK MEMERINTAH....AYUH!JGN TAMBAHKAN TEMPOH 1 TAHUN ITU..KLU BOLEH KURANGKAN 6 BULAN SAJE...PASTIKAN BN TUMBANG...PASTIKAN DAJAL2 ITU TERBAKAR HANGUS DENGAN MARAKNYA API KEBANGKITAN PAKATAN..AYUH BUBARKAN BN YANG HANYA BERMODALKAN CERITA LUCAH DAN TIPU DAYA APCO...INSYAALLAH PAKATAN MAMPU LAKUKANYA DENGAN SOKONGAN RAKYAT MALAYSIA BARU...

    BalasPadam
  10. Sumpah laknat depan Allah mana boleh diwakilkan Rahim Tambi Chik oi. Kalau gitu tak payah sembahyang sendiri wakilkan saja kepada Eskay. Sekarang orang dah tahu tahap agama anda.

    BalasPadam
  11. Betul dan tepat sama sekali kita diperlalaikan oleh isu video seks ni. Kita patut mempersiapkan diri untuk menghadapi PRU 13. Mana laungan BERSIH 2 yang dicanang-canangkan oleh pelopornya, tidak lain tidak bukan wira BERSIH Abg Mat Sabu. Pada acara di Kuala Terengganu minggu lepas Najib telah melahirkan keyakinan mana-mana kawasan parlimen dan DUN yang dimenangi dengan majoriti tipis oleh PR akan dikuasai semula oleh BN. Ini merupakan perancangan teliti dan penuh muslihat oleh BN/Najib. Gerakan BERSIH 2 patut dihayunkan terus bagi menuntut penipuan di dalam PRU tidak berulang seperti tahun 2004 bilamana Terengganu dapat dirampas dari PAS. Negeri Terengganu pada masa akan datang tidak akan dapat ditawan kembali pada mana-mana PRU kerana telah tertanam banyaknya pengundi-pengundi yang diragui. Ini kerja yang telah direncana sejak PRU 10 pada 1999. Najib pernah mengingatkan TGNA sebelum 2 bulan berlangsungnya PRU 11 "yang politik itu adalah kotor". Dalam maknanya sehingga Terengganu terlepas dari PAS dan Kelantan dimenangi dengan majoriti yang tipis oleh PAS. Apa lagi yang ditunggu Abg Mat Sabu, teruskan BERSIH 2.

    BalasPadam
  12. The bitch is back @ Ropi Martini7 Mei 2011 12:25 PG

    Rahim TCik tak bersumpah sebab dia dah wakilkan pada SK. Pelik?? dulu masa rogol gadis bawah umur tak pulak wakilkan dekat org lain...inilah dia Rahim TCik, penjarah, penjilat no. wahid yang tersohor, yang masih hidup atas muka bumi. Saya katakan kalau hantu tu ada bernama..salah satu nama dia adalah Rahim TCik!!..ada percaya?

    BalasPadam
  13. sk aja yang sumpah sebab dia saja yang ada kat situ.

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini