TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Selasa, 26 April 2011

KES LIWAT - APA PENGAJARANNYA?

Alias Abdullah - Adakah kita mahu anak mcm Saiful Bukhari Azlan

Posted image

Adakah kita mahu anak kita macam Saiful Bukhari?

Banyak org Umno bercerita keadilan utk Saiful wah hebat Saiful tapi kalau anak kita mcm saiful korang nak ke?

Korang nak ke anak yg tak leh pertahankan maruah punggung dia sendiri kalau benar anwar peliwat.

Nak tanya lah...kalau anak kita mcm saiful ok ke..bila kata i want to fuck u..terus jln masuk bilik mandi, lap badan dan tonggeng...nak ke anak kita mcm tu

Nak ke kita anak cam pondan itu..tak melawan, tak de kesan melawan dah la tu mengaku takut. anak kita nak ke macam tu?

Nak ke anak kita mcm tu, lepas kena sondol bontot esok gi lagi keje dengan org yg dituduh tu?

Mungkin anak org Umno mcm tu kot - PONDAN - PI LA..KEADILAN UTK SAIFUL KONON KAH KAH KAH

Sumber: Petikan Komen Umno-Reform2

4 ulasan:

  1. Askum Tuan Rumah
    Mohon link blog kartun dari milo suam :
    kartunjahanam.blogspot.com

    Terima Kasih.

    BalasPadam
  2. Puakx ni bertuhankan DUIT sanggup buat apa saja!
    Halal dan Haram tolak tepi!Dosa dan pahala
    belakang kira!Jenis bengung nasihat macamana
    pun tak boleh terima.

    BalasPadam
  3. Takpe lah, dia bertuhankan duit, bernabikan UMporNo...

    BalasPadam
  4. Muka sayfooollll dah jadi macam dajjal.. cuba amati baik2..

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini