TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Khamis, 28 April 2011

APABILA SESUMPAH SUDAH TERBAU BANGKAI....

Siapa si buncit ini?

Belah kiri tu cam askar je rambut dia...

Mana misai dan janggut?


Oleh: WFAUZDIN NS

AKU nasihatkan Ezam sesumpah sudah-sudahlah buat kerja fitnah tu. Takkan dendam kat Anwar tak habis-habis lagi? Dari kes Liwat, Ezam sesumpah tahu, kes video seks pun dia tahu, kes Anwar ejen Yahudi pun dia tahu sehinggakan apa yang DS Wan Azizah tak tahu, semua Ezam sesumpah tahu. Hebat betul Senator lantikan ini.

Malam tadi giliran Ezam sesumpah pula keluar TV3 suku setelah beberapa hari yang lalu bergilir-gilir pencacai katak yang keluar di stesyen TV berlidah Syaitan itu. Tak lama lagi, percayalah Zul Kulim pula akan keluar, lepas tu Zahrain pula. Masing-masing berebut nak cari peluang muncul dikaca TV sambil mengusap punggung Tok Jib.

Patutnya Ezam sesumpah bertegas suruh pihak berkuasa siasat keseluruhan video seks berkenaan, bermula dari yang menayangkan video tersebut sehinggalah siapa pelakunnya. Bukannya muncul di TV 3 suku hanya menuduh Anwar kununnya tidak bermoral. Bermoral sangatkah Ezam sesumpah yang bersubahat dengan puak kaki fitnah itu? Kalau ada yang berkata Ezam sesumpah sudah bernikah satu lagi di Indonesia, tentu Ezam sesumpah terasa hati dan mungkin dia akan kata itu fitnah. Itu baru bernikah, benda yang baik belum dikatakan Ezam sesumpah ada gundik di sana. Itulah fitnah yang boleh memecah belahkan sesama Islam.

Serupa juga Zul Kulim. Kalau ada yang mendakwa Zul Kulim masih belum bayar hutang orang sewaktu kempen Pilihanraya Umum dulu, tentu Zul Kulim terasa. Zul Kulim akan kata itu fitnah. Zahrain pula, beliau mesti marah jika ada yang kata dia keluar PKR jadi katak pasal tak dapat projek di P.Pinang. Mesti Zahrain kata fitnah juga. Jadi, fitnah ini bahaya jika terus dicanangkan.

Jika cukup bukti, cukup saksi, ada kes bawa saja ke mahkamah. Buat apa guna media canangkan benda yang menjijikkan ini. Tidak terfikirkah kita isu ini akan merosakkan minda anak-anak kita? Jangan kerana nak jaga maruah laki bini kat Putrajaya tu kita sanggup nak rosakkan minda anak bangsa dan ugama kita?/wfauzdin.blogspot.com

1 ulasan:

  1. tak kan le tak tau yang ezam ni memang anak haram jadah

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini