TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

CERAMAH DI MENTAKAB

CERAMAH DI MENTAKAB

Sabtu, 30 April 2011

APA LAGI HAJAT KAMU ESKAY ?

Oleh: WFAUZDIN NS

PERTANYAAN untuk Eskay dan geng `three strooges', apakah lagi yang kamu mahu? Hajat kamu bersumpah laknat telah pun tertunai semalam. Adakah lagi hajat yang lain yang belum tertunai?

Jika kamu berhajat untuk melihat Anwar pula melakukan kerja bodoh seperti kamu itu, lebih baik kamu belajar menyebut `Bismillahirrahmanirrahim' dan belajar menyebut dua kalimah syahadah dengan betul tidak seperti semalam sehinggakan anak-anak sekolah PASTI pun ketawa mendengarnya.

Saya lihat semalam ada seorang pendakwah telah membekalkan kepada kamu sebuah buku agama mungkin berkaitan hukum menuduh orang lain melakukan zina. Maka, berpakatlah kamu bertiga mengaji dan berguru betul-betul bab berkaitan di dalam buku tersebut setelah kamu mampu menuturkan dengan betul dan lancar kalimah dua syahadah itu nanti.

Jika kamu sudah tamat mengaji, barulah kamu boleh menyalak menggesa Anwar bersumpah pula. Sekarang, apakah lagi hajat kamu selepas hajat bersumpah dan memakai baju kalis peluru tercapai? Ingin bersumpah di depan Kaabah pulakah? Kamu tentu banyak duit, bila-bila masa saja kamu boleh ke sana untuk bersumpah berapa ribu kali sekalipun.

Baiklah, setelah hajat kamu tertunai, saya rasa tibalah masanya hajat rakyat jelata yang ingin melihat orang yang menayangkan video lucah di Seri Carcosa itu ditangkap. Jangan ingat, bila sudah bersumpah maka isu tayangan video lucah akan ditenggelamkan. Rakyat tidak lupa dan tidak bodoh seperti kamu.

Jangan pula fikir apabila sudah bersumpah, maka kamu akan terlepas dari kes qazaf yang telah dibawa ke JAWI untuk dibicarakan. Mungkin kamu berharap ada sesuatu keistimewaan akan diberikan oleh JAWI ke atas kamu dan kes Qazaf tidak boleh dibicarakan sepertimana di dalam kes Liwat Saiful sebelum ini. Jika itu berlaku, kamu beruntung di dunia ini tetapi belum tentu kamu selamat di Akhirat kelak.

Kepada Jamil Khir, saya bukan tidak kenal beliau sewaktu di dalam KAGAT (Kor Agama Angkatan Tentera) dulu. Apa yang Jamil Khir buat semasa dia dalam KAGAT? Adakah tentera semakin kuat aspek kerohaniannya? Adakah tentera diwaktu itu tiada melakukan program maksiat? Jamil Khir tahu jawapannya.

Harap kali ini, Jamil Khir jangan ganggu urusan mahkamah syariah jika kes Qazaf dibawa oleh Anwar terhadap Eskay. Jika Jamil Khir masih berhajat untuk menganggu, lebih baik Jamil Khir belajar agama dari Eskay./wfauzdin.blogspot.com

7 ulasan:

  1. KINI MASA UNTUK PDRM DAN JAWI BUAT KERJA TANPA PILIH BULU ATAU PANGKAT,KALU TIDAK BOLEH BUAT KERJA DENGAN AMANAH BAIK SEKALI LAGI MASUK JAWI ATAU BERSUNAT ! KOT BARU ADA KEKUATAN AMAL MAKRUF NAHI MUNGKAR !

    BalasPadam
  2. yang takot sangat nak sumpah ni apakehel dan mencemari kesucian MASJID TU AJARAN pas ke?

    BalasPadam
  3. Anwar bila nak bersumpah? Bersumpahlah demi kebenaran. Bersumpahlah Anwar...bersumpahlah...lawan balik Eskay ...

    BalasPadam
  4. Kalau kamu kata si penipu pun berani bersumpah, kenapa yg kononnya benar tak berani? Teruskan menyokong penzina dan peliwat...

    BalasPadam
  5. yer! teruskan menyokong golongan fasik dan munafik, kes zina dibawa bersumpah, ajaran umngok laknatullah..........

    BalasPadam
  6. video seks ni mmg hangat...dari part 1 aku n kwn2 tertanya2 dan tertunggu2 siri seterusnya...dah mcm cerita berepisod...sbb yg part 1 tak jelas mukanya...keluar part2 dah jelas skit...mmg agak syak jg anuar...elok keluar part tiga boleh tahan juga jelas mukanya...tapi aku kena tgk dekat 10kali baru aku yakin bukan DSAI...tapi kwn2 dah kecoh2 kat opis...sampai ada akak sekerja aku ni dia jenis ikut logik akal dan bukan ketaksuban walaupun dia pro BN,elok aku buka part 3 yg muka jelas..tak sampai 2 saat jwpn yg ringkas dia kata "itu bukan anuar itu eskey, akak nak tgk anuar..mana muka anuar?" aku terkedu kejap..aku kata tu la anuar...dgn sepontan dia ckp balik sampai aku terkedu "akak ni selalu tgk berita..dari TV1,TV3 sampai ke bernama...dari fitnah satu,fitnah dua sampai la video ni...ko boleh kira tak berapa kerap anuar masuk TV dan surat khabar?akak ni dah muak tgk muka anuar sbb muka dia byk keluar lebih dari najib lagi...so ko tak payah la kelentong akak...setakat video ni tgk sekali pun dah boleh cam"...aku tak dpt nak jwp apa dah...apa pun kita tunggu je lah..sbb aku rasa bukan DSAI...- wak toha

    BalasPadam
  7. aku setuju apa yg usta yg beri tazkirah dan pesanan serta peringatan kepada eskey masa sia nak bersumpah tu...tp tu hak dia..tapi dari segi syarak tu yg patut kita ikut...ini semua ada dalam pesanan nabi utk kita umat akhir zaman...teringat aku kes kwn aku tuntut fasak sbb laki dia suka bejudi,ada satu hari tu laki dia bw adik laki dia masa nak pujuk bini dia ckp "kalau aku berjudi balik, aku lepas kan ko dgn talak satu" bila laki dia kantoi berjudi maka kwn aku tuntut fasak..tapi dia kalah sbb adik ipar dia ni ckp laki dia tak ckp pula...padahal dah bersumpah dlm mahkamah....tapi tak ada pula kena panah petir on the spot...so aku nak ckp yg ALLAH dah benarkan doa Nabi kita agar tidak jatuhkan bala on the spot kalau kita buat kemugkaran...so ALLAH akan bg peringatan pd kita agar sedar atau pun terus sesatkan kita bg yg tak nak sedar2...itu hak ALLAH dan aku tak perlu persoalkan..so kalau dah hukum syarak pun korang buat main...maka aku nak pesan dgn mufti2 dan pengarah jawi, kalau aku ikut cara eskey ni jg masa akan datang,aku minta korang bersedia sbb aku akan jwp yg korang ajar umat islam zaman ini cara ini adalah betul dan dibenarkan...ok...aku tak main2...sbb ini yg aku selalu doakan agar aku dapat lepas dari dosa di dunia dan kalau nak kena campak ke neraka pun sbb pekara ni, mungkin aku dapat penangguhan sbb aku dapat tarik mufti2 dan pengarah jawi ni sekali sama2 masuk neraka...nauzubillah...semoga ALLAH ampunkan dosa aku....amin...

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini