TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

CERAMAH DI MENTAKAB

CERAMAH DI MENTAKAB

Rabu, 27 April 2011

VIDEO SEKS SIRI II -JOM LIHAT FOTO, SYABAS TUKANG KAJI PRO PR, TERNYATA KERJA BODOH MEREKA GAGAL !!

Mana misai dan janggut?

Bila plak Anwar rambut nipis cam askar tu.....esoknya dah panjang pulakkkk...huhuhu


Hahahaha...Tak puas pulak tengok hasil kerja puak Apco yang kantoi lagi ni......Terima kasih la ye TV 3 suku yang keluarkan cerita ni....ada gak member-member kita yang cerdik cepat buat kajian dan terbukti jelas betapa bodohnya hasil kerja mereka yang kaki fitnah tu....ehehhh..

Seterusnya baca lagi di sini, Klik Je SINI

7 ulasan:

  1. Rasanya tuan punya blog ni sekilas pandang lebih mirip kepada DSAI dari mamat tembam dalam video seks siri II tu.

    BalasPadam
  2. Amacam..? Letih ker?

    BalasPadam
  3. betul jgak tu anon 1, memang muka macm penulis blog ni lah... hahaha.. gurau je.

    sebenarnya tujuan p2 ini didedahkan adalah utk membuktikan slpas pelaku zina siap buat projek,,

    dia terus blah tanpa pakai tali pinggang dan jam omega.. dia belah gitu je..

    betul tak...???

    jadi betullah kot dakwaan Dato t pezina ini tertinggal jam...

    BalasPadam
  4. Tapi mngapa Polis tak mahu siasat kes jam? Pasal jam tu dari Taiwan bukan? hehehe.... Anwar bawa kad pendaftaran jam tu merata2 tempat erk...rajinnya Anwar...hehehe...Ehhh..bila plak Anwar rambut cam askar tu erkk? hehehe....esok dah panjang balik rambut dia...huhuhu....

    BalasPadam
  5. babak-babak dalam video seks itu terlalu banyak keraguan yg munasabah dan perbezaan yg nyata antara pelakon yg kulup tu dgn DSAI.Bukti-bukti ini akan memeningkan PDRM dalam proses utk menyiapkan siasatan kes,kerana peguam negara telah menyerahkan skrip ciptaannya sendiri kepda pihak polis.Ianya akan membuatkan pegawai penyiasat polis berada dalam keadaan tersepit antara menjaga periok nasi atau kebenaran serta kedaulatan undang-undang yg dijunjung mereka.

    BalasPadam
  6. mana jam Omega anwar? apasal zizah simpan?mana anwar 2 jam tak fb n twit? kalau anwar buktikan semua ni , takder dah rakyat nak kecoh2 memekik dlm masjid.keadilan konon..pi lah...anwar memalukan, meyedihkan

    BalasPadam
  7. pehak polis dah cek anu dsai masa kes liwat 1 dulu depa tau anu kulup tu tak sama dengan anu dsai.

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini