TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

Khamis, 28 April 2011

VIDEO SEKS - KANTOI LAGI, KEJAP KATA TERJUMPA KAMERA, KINI MENGAKU ADA BERSAMA DALAM BILIK, MANA SATU ESKAY?

Oleh: WFAUZDIN NS

BULETIN TV3 sebentar tadi, terang-terang Datuk Eskay bagitahu dia berani buat sumpah laknat esok kerana dia sendiri berada di dalam bilik sewaktu aksi seks DS Anwar berlaku. Bertambah pening orang yang sedia bodoh dengan pengakuan Eskay ini. Mengapa saya berkata demikian?

Bukankah Eskay awal dulu mendakwa bahawa dia terjumpa kamera tersembunyi tersebut di dalam bilik hotel sewaktu Anwar menyuruhnya mengambil jam yang tertinggal? Kununnya untuk memastikan bahawa itu adalah Anwar, beliau mengajak beberapa orang termasuk Rahim, Shuib juga YB Johari Abdul termasuk Chegu Bard menontonnya.

Sekejap beliau kata terjumpa kamera tersebut, sekarang ini mengaku beliau ada di dalam bilik berkenaan. Adakah kerana video itu sudah terkantoi kerana kelihatan kelibat lelaki lain selain lelaki yang kununnya Anwar di dalam video tersebut, maka dia terpaksa mengubah cerita?

Jika beliau memang benar berada di situ, apakah tujuannya? Jika untuk memerangkap Anwar, tidakkah lebih baik dan berkesan dengan menghubungi pihak berkuasa Agama untuk menangkapnya? Tentu lebih berkesan dan Anwar tidak boleh mendakwa itu satu konspirasi lagi.

Lojikkah Anwar mahu buat projek dengan Eskay berada di dalam bilik? Eskay kununnya memanggil beberapa orang untuk mengesahkan itu adalah Anwar. Mahu sahkan apa lagi jika beliau sendiri kata beliau berada di dalam bilik bersama Anwar? Jika beliau berkata beliau ada bersama Anwar, mengapa beliau sebelum ini memberitahu kejadian berlaku di sebuah hotel tetapi Polis menyebut di sebuah apartment? Siapa yang berbohong?

Tunggu kawan-kawan lain tolong sambung..../wfauzdin.blogspot.com

11 ulasan:

  1. Pembohongan akan terus ditutup dengan pembohongan demi pembohongan lebih lebih lagi mendapat 'restu' dari pihak pihak yang telah 'diamanahkan'

    BalasPadam
  2. mmm..aku minta setiap penyokong PR setiap kali habis solat doa kepada ALLAH agar tunjukkan kebenaran kepada sesiapa yg mempermainkan sumpah atas nama ALLAH ni sesuka hati...aku dulu masa kecik pun bagi pecah pasu kemudian mak marah secara sepontan sebab takut siap cakap "sumpah demi ALLAH adik tak buat" kadang2 terbawa2 sampai ke dewasa ni sbb hati ni kata sumpah tiada apa2 bala...tetapi kini aku dah sedar bahawa aku tak boleh bersikap begini hanya kerana nak lepaskan diri....

    BalasPadam
  3. Berapa juta kena bayar untuk fitnah ni...?

    BalasPadam
  4. lawan tetap lawan, lawan sampai hujung nyawa.. aku sedia berkhidmat untuk DSAI walau nyawa aku menjadi taruhan(Komando) barang siapa yg bersongkol dgn eskay utk bersumpah di masjid, aku harap tak ada IMAM yg sanggup dilahknat oleh Allah s.w.t nanti.. Hidup DSAI3x..

    BalasPadam
  5. PEMBOHONG AKAN MENGAKHIRI PEMBOHONGAN NYA DENGAN BERBOHONG YG PALING BESAR IAITU DGN BERSUMPAH PULAK DEMI MEMBENARKAN PEMBOHONGANNYA...

    SEDANGKAN DIA SENDIRI TAU BHW SUMPAH DIA TU TAK DE MAKNA PUN BAIK PD PELAKU/MAHU PUN DIRI DIA...

    SEBAB APA DIA BERANI BERSUMPAH, SEBAB ORG MELAYU RAMAI MASIH BODOH!

    BalasPadam
  6. aku suka pendapat anon10:44,
    sebab ramai orang melayu masih bodoh, sebab tu bangang tu nak bersumpah.Satu lagi bangang tu rasa dia sependapat dengan Dr Asri, dalam bab mubahalah ni.Tongong tu ingat dia boleh rekrut tuhan.Sumpahlah berapa juta kali, kau nak sumpah pun.Melayu dahlah miskin,ilmu pulak takdok lepas tu akhlak pulak teruk, sebab tu senang kena tipu.Kalau cerita hantu melayu memang suka, sebab tu senang kena tipu, suka khayal.Cukuplah melayu 53 tahun dah kena tipu dek umporno, tak letih ke?

    BalasPadam
  7. ..betul, betul, betul memang betul Melayu sudah sampai ketahap paling bodoh, banggang, keldai, lembu, nikompok...sebaliknya Cina telah mengambil ajaran Islam yg menyeru kapada bersatu..mereka telah bersatu dibawah 1 Cina 1 DAP..kerana kamu cerdik main politik maka memang layaklah kamu untuk jadi PM Malaysia..selepas itu kamu tolong ajarlah Melayu sebagaimana Khalifah Lim Guan Eng ajar Melayu P Pinang...

    Panglima Hang Kebun

    BalasPadam
  8. Bagus Panglima Hang Kebun...baru kamu tau Mlayu dlm Umngok mmg bodo....Lim Guan Eng jauh lebih cerdik dari Umngok...tapi Lim Guan Eng bela juga nasib gadis Mlayu yg kena taji oleh salah seorang geng yg nk bsumpah tu walaupun Lim Guan Eng tpaksa masuk pnjara...waktu itu, mne dia Mlayu songkok tinggi dlm Umngok? Mereka sibuk di disko dan bjudi di genting kot...huhuhu...sedar pun ko Mlayu Umngok skrg dh kena jual oleh Apco...Nasib baik ada Mlayu yg cerdik dlm PKR dan PAS....Kami bersatu dgn Guan Eng utk hapuskan spesis Umngok...huhuhu...

    BalasPadam
  9. ko pasti ke DAP tu ikhlas? kalau jawapan ko ya, syabas aku ucapkan.

    BalasPadam
  10. Ikhlas ni bleh nmpak ke? Kalau camtu aku pun leh tanya ko, ko ikhlas ke kata DAP tak ikhlas? Kita lihat dgn zahir...jgn ada buruk sangka...stakat ni yg nmpak dgn zahir tu Umngok yg tak pernah ikhlas bantu rakyat...yg zalim dgn akta ISA....yg jaja fitnah....

    BalasPadam
  11. Ini adalah satu pembikinan filem blue yang langsung tak ada class. Sudahlah wayang hitam putih, tempat main pun mcm kat rumah tumpangan je. Pas tu tuan director siap melancap lagi tengok tiger show. kahkahkah! siap baling tisu lagi kat pelakun, kahkahkah!!gilo sungguh nate babi ni!

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini