RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Ahad, 24 Oktober 2010

POLL SINAR BERKENAAN BAJET 2011 - RAKYAT TERUS MENOLAK BAJET SELUAR DALAM

Pendapat anda mengenai Belanjawan 2011 yang telah dibentangkan Jumaat lepas..
Sangat berpuas hati
10%
Puas hati
4%
Tidak berpuas hati
63%
Sekadar melepas batuk di tangga
19%
Tidak kisah
4%
Jum. Undian : 6866

Sumber Carta Di atas: Sinar harian.com

Bajet yang dibentangkan oleh Najib masih hangat diperbahaskan di kalangan rakyat jelata. Cuma, di Perhimpunan Agung Umno baru-baru ini sahaja tiada yang serius untuk membicarakannya. Jika ada pun, semuanya cerita yang mengampu dan membodek. Adakah rakyat percaya bajet ini baik untuk rakyat?

Sinar Harian.com mengadakan Poll berkaitan isu ini. Lihat keputusan semasa Poll berkenaan setakat berita ini ditulis. Rakyat secara jelas menolak `bajet seluar dalam dan kosmetik' Najib tersebut. /wfauzdin.blogspot.com

1 ulasan:

  1. Kini rakyat negara didahulukan oleh najib dengan kesusahan dan kezaliman oleh umno.Selepas badjet yang "pelik" dalam sejarah negara ini dibentangkan kini mereka sedang berura-ura untuk membina "lubang kubur" yang mahal dan canggih.

    Kezaliman umno dan pimpinannya bukan sahaja menyusahkan rakyat semasa mereka hidup tetapi bila tercabutnya roh dari badan merekapun masih lagi menyusahkan rakyat.Dengan berbuat demikian adakah mereka terfikir bahawa rakyat akan mendoakan kesejahteraan mereka bila mereka mati nanti?

    Sebenarnya pemimpin umno kini langsung tidak dapat menghidu betapa susahnya rakyat menjalani kehidupan mereka dengan kenaikan kos hidup yang melambung angkara "kebodohan dan kejahatan" pemimpin umno.

    MARILAH KITA SAMA-SAMA MELETAKKAN PR KE PUTRAJAYA DALAM PRU 13 NANTI.

    BalasPadam