RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Khamis, 28 April 2011

DATUK SK BOLEH BERSUMPAH SERIBU KALI SEBELUM BELIAU DITANGKAP

Kerana mu si buncit....
Oleh: WFAUZDIN NS

SETELAH dikatakan Datuk SK menyerahkan DNA nya kepada Polis, kini mara terus dengan kejahilannya untuk melakukan sumpah pula di sebuah masjid selepas Solat Jumaat esok. Adakah dengan caranya melakukan dua perkara itu akan membuatkan kita lupa bahawa beliau sepatutnya ditangkap atas kesalahan menayang dan mengedar video lucah?

Datuk SK mencabar DS Anwar untuk bersumpah bersamanya sekiranya Ketua Pembangkang itu menafikan beliau terlibat di dalam video seks berkenaan. Persoalannya, adakah DS Anwar akan mematuhi `ajaran' Datuk SK atau mematuhi nasihat dan fatwa dari Ulamak tersohor dunia Syeikh Yusof Al-Qardawi? Di dalam kaedah Islam, berani bukan bermakna berani melanggar hukum Islam tetapi berani sebenarnya adalah untuk menerima hukum Islam. Adakah Datuk SK berani berdepan dengan DS Anwar di dalam perundangan Islam di Mahkamah Syariah? Jika benar beliau berani, lupakan saja sumpah laknat yang sesat itu.

Ruang telah terbuka kini apabila kes video seks tersebut telah dibawa ke JAWI untuk dibicarakan di mahkamah syariah. Mungkinkah akan ada tangan ghaib yang akan menghalangnya seperti di dalam kes Liwat II sebelum ini? Sekiranya teramat sangat untuk melihat DS Anwar bersumpah, ini lah peluangnya kerana setelah kesemua bahan bukti atau saksi dibawa, jika Hakim berpendapat DS Anwar dan Datuk SK perlu bersumpah, maka DS Anwar sudah pasti akan mematuhinya. Itu pun jika mahkamah berpendapat dalam kes tuduhan zina ini ada atau tidak kaedah bersumpah setelah ketiadaan saksi.

Justeru itu, tiada bezanya perbuatan Datuk SK dengan Saiful sebelum ini. Saiful juga bersumpah dan Najib pun pernah bersumpah. Lojik pada akal, jika seseorang yang berani melakukan fitnah yang dosanya lebih besar dari membunuh itu, apa peliknya dengan bersumpah? Apatah lagi bila mengetahui segala kerja jahatnya itu dijadikan bahan ketawa orang ramai maka mereka tiada pilihan lain melainkan menggunakan senjata akhir iaitu bersumpah laknat. Rakyat pun tahu, tanpa sumpah laknat pun puak ini memang telah dicop sebagai laknat kerana menayangkan video lucah.

Bayangkan Ketua Paderi Kristian Katholik pun mengkritik pihak media terutamanya TV3 suku yang suka menayangkan video seks berkenaan. Di mana suara Jamil Khir, Mashitah dan yang lain-lain itu? Memalukan kita kepada Paderi Kristian ini./wfauzdin.blogspot.com

3 ulasan:

  1. woi bodo bahlol
    sumpah sudah la
    banyak cakap
    dajal betui
    otak bengap tak leh pikir
    jadi barua kena kencing dgn anuwar

    BalasPadam
  2. woi bodo bahlol
    sumpah lah..anak badak tu sebenarnya slim mcm ziana zain...
    banyak cakap
    dajal betui
    otak bengap tak leh pikir
    jadi barua kena kencing dgn najib..

    kah kah kah kah kah kah ...

    BalasPadam
  3. babi 3 ekor tu bukan jenis orang sembahyang.. ntah2 sembahyang pun tak pernah.. asyik tengok video lucah 24 jam.. pastu.. buka aib orang.. inilah umat akhir zaman..

    BalasPadam