RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Ahad, 17 Oktober 2010

INSYAALLAH, TIADA PRK DI PARLIMEN PASIR MAS

Oleh: WFAUZDIN NS

INNA LILLAH,'WA INNA ILAIHI ROJI'UUN. MP Pasir Mas, YB Ibrahim Ali kini diberitakan sedang menerima rawatan di sebuah hospital pakar di Kuala Lumpur akibat sakit jantung. Beliau yang juga merupakan MP yang `bertenggek' di kerusi yang dipinjamkan oleh PAS Kelantan itu juga sebagai Presiden Perkasa dikhabarkan akan menjalani pembedahan Isnin ini.

Sebagai Muslim, marilah kita mendoakan kebaikan untuk beliau. Mudah-mudahan beliau dipanjangkan usia sehingga sempat menyertai Pilihanraya Umum Ke 13 yang akan datang. Moga-moga hajat kita ingin melihat Ibrahim Ali bersuara lebih lantang dan garau di Pasir Mas akan menjadi kenyataan. Bersamalah kita doakan.

3 ulasan:

  1. justifikasi sebab tidak bangun waktu diminta menghurmati mendiang MP Batu Api yang diadakan di parlimen minggu lepas?.
    porahhhhh,kalau betul sakit pun ,orang dah tak percaya.wfaidin kira baik juga bunyi,minta doa brahiem ini selamat.
    aku pula kata:orang macam brahiem ni,elok dihinggap penyakit yang dia sendiri sebut dan dia sendiri minta,sebagai balasan segera atas kemusnahan dan kerja khianat politik yang dia lakukan dulu,kini dan selamanya

    BalasPadam
  2. pengikut setia Tun M.
    baru baru ni Tun M masuk hospital,so dia pun kena buat macam orang yang dia puja dah buat.

    BalasPadam
  3. kalau dia ni hidup kita pakat maki hamun dia. molek sangatlah kalau dia pegi wat selamanya. pas tu kita dok pakat doa moga rohnya dok dalam kumpulan neraka.

    BalasPadam