TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Jumaat, 22 Oktober 2010

TAK ELOK JERIT-JERIT DALAM RUMAH - CHEGU BARD

Majlis menghantar borang setuju tanding

Pada ahad lepas sah saya telah hantar borang untuk bertanding jawatan Ketua AMK Pusat memenuhi kehendak teman-teman yang memberikan pencalonan. Terima kasih dan amat hargai kepercayaan teman - teman semua.

Malam minggu itu saya masih memenuhi program Pakatan Rakyat di Langkawi pagi itu sebaik selepas subuh bergegas ke jeti ambil feri paling awal. 9.30 pagi dari Kuala Kedah memecut ke Damansara menuju ibupejabat untuk menghantar borang persetujuan bertanding. Hanya berkemeja T kerana baju kemeja yang ada satu lagi untuk dipakai bagi program malam nanti iaitu di dua tempat Sg. Petani dan Gurun Kedah.

Sampai saja YB Lih Kang dan teman - teman lain sedia menanti. Zulkifli Ibrahim, selaku ko ordinator yang dilantik sibuk memastikan semua borang teman-teman di isi dengan betul. Borang cheGuBard diserahkan hahaha baru nak di isi. Keadaan meriah , bagus semua meraikan demokrasi ada yang berarak dengan penyokong dengan banner tertulis nama - nama negeri dari seluruh negara (haha walaupun yang bawa bukan dari negeri itu).

Ada juga yang main selamat dengan bisik ke telinga 'cikgu, saya sokong cikgu tapi kena duk berarak sama sebab nanti susah sebab 'dia' yang bantu saya jadi ahli majlis dan bla ...bla ...bla...'

'saya terpaksa sebab segan dia yang lantik saya...' hahaha macam ni pun ada dalam KEADILAN ?

Tapi ada juga yang bisik, cikgu susah nak menang sebab depa pakai isu tolak cheGuBard sebab bawa cina untuk jadi timbalan hahahaha....... saya kata kalau sebab bawa YB Lih Kang saya menjadi risiko tak mengapa risiko itu dah ditanggung 12 tahun dulu bila masuk KEADILAN kerana Umno tuduh nak jual Melayu bila masuk parti perbagai kaum.


satu lagi ramai yang kecewa, bab ni cheGuBard minta maaf pada mereka. ramai yang tunggu untuk che'GuBard berarak dengan penuh provokasi....rupanya ada yang syok tunggu untuk tengok.... tapi cheGuBard datang sempoi je pakai kemeja T biasa jalan biasa dengan teman - teman.... bila depa tanya cheGuBard jawab ' kalau lawan regim cheGuBard pasti akan berani berarak, provok dan seumpamanya, kalau untuk lawan regim pasti cheGuBard buat kemeja T seragam dan banner menarik ..... ini bersaing adik beradik tak payah le sungguh - sungguh terjerit berarak belanja besar lagipun FRU bukan ada

Ingat pesan mak tak elok jerit - jerit dalam rumah..../chegubard.blogspot

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini