RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Khamis, 21 Oktober 2010

YB GOBALA, JANGAN BERLIDAH BIAWAK CUKUPLAH

Oleh: Mandor

SETELAH dihentam oleh beberapa blog, akhirnya YB Gobala menyebut beliau bukan berniat untuk keluar parti apabila mengkritik JPP di dalam pemilihan pimpinan PKR baru-baru ini. "Belum terfikir buat masa ini untuk keluar parti', begitu lebih kurang kata-kata YB Gobala. Buat masa ini? Masa akan datang, belum tahu.

Apa pun kata beliau, kita lihat dahulu setakat mana pendiriannya terhadap parti. Sejarah ada bukti orang yang bercakap begitu, akhirnya `lidah menjadi biawak'. YB Zul Kulim dahulu pun pernah sebut tidak akan tinggalkan parti, tetapi beliau terus mencari jalan untuk `dikeluarkan' dari parti. Akhirnya `doa' YB Zul Kulim dimakbulkan. Mungkinkah YB Gobala telah berguru dengan MP Kulim Bandar Baru itu? Jika tidak, bagus lah dan jika benar pun bagus juga./mandor.blogspot.com

6 ulasan:

  1. kalau Gobala ada lidah biawak,blogger pula ada perangai biawak.
    Sebelum lidahnya menjadi lidah biawak,lidahnya yang terdahulu telah membantu Anwar hingga menyebabkan pakatan hampir menguasai putra jaya.
    Lidah biawak si Gopala ini lebih dihargai lantaran ianya sanggup mengakui kesalahannya walaupun ayat disusunnya berputar putar menyamai lidah keling,tetapi si blogger ini mempunyai perangai biawak kerana memanjangkan dambu dumba pertelingkahan dalaman yang sewajarnya tidak diapi apikan.
    Perangai biawak si blooger mengatasi lidah biawah s Gobala kerana si blogger juga mempunyai keinginan untuk memiliki lidah biawak ,apatah tidak,Si Gopala seorang yang bukan Islam,tetapi si blogger yang beragama Islam memutar lidahnya tanpa melihat apa balasan terhadap putaran yang dilakukannya diakhirat nanti

    BalasPadam
  2. :)) setuju setuju lidah biawak bercabang dua !!!

    BalasPadam
  3. Memang seronok dpt mengata orang lain. Org lain umpama biawak. Biawak tu jugalah yg berjuang di jalanraya bersama biawak2 lain kena belasah dan kena telanjang. Biawak yg bernama azmin ada kena apa spjg dlm pkr? Biawak2 mcm ni ada berkeliaran dlm pas & pkr.

    GO TO HELL...

    BalasPadam
  4. kesian sungguh wfauzdin ni. dah jadi umno trooper, bila desperate akan mengeluarkan bahasa-bahasa maki-hamun, carut dan seumpama.

    skrg gelaran lidah biawak diberikan kepada gobala, seperti azmin menggelarkannya pariah...

    itu darjat sebenar golongan azmin dan penyokongnya wfauzdin di dalam pkr.

    BalasPadam
  5. kenapa sekarang ni, sama2 pakatan pun mau gadoh, kenapa semua tidak boleh bersabar. Bersabar tidak semestinya kalah. Ingat! rakyat memerhati.

    BalasPadam
  6. Mengapa Si Gobala saja belidah bewak,Pemimpin PAS tidak ada ka yang belidah bewak ka.Aku rasa dalam PAS banyak lagi pemimpin yg belidah bewak.
    Dulu si Gobala ini disanjung dan dijunjung oleh puak-puak PAS.Mengapa hari ini gobala dituduh belidah bewak.

    BalasPadam