RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Selasa, 16 November 2010

AZMIN MAHU SELANGOR BANTU IKS SECARA SERIUS

RM2 juta bangun IKS: Azmin bidas kerajaan S'gor
Nov 15, 10 6:28pm
Seorang anggota penyokong kerajaan negeri berkata peruntukan berjumlah RM2 juta bagi pembangunan usahawan industri kecil sederhana (IKS) di Selangor bagi 2011 adalah amat kecil.

Mohamed Azmin Ali (PKR-Bukit Antarabangsa) berkata IKS di Selangor perlu dibangunkan kerana ia mampu menjana sumber pendapatan bagi Selangor.

Peranan IKS di dalam mengukuhkan kedudukan ekonomi sesebuah negara telah terbukti sebagaimana di Korea Selatan dan Taiwan, katanya semasa membahaskan Usul Anggaran Peruntukan Pembangunan 2011 di sidang Dewan Undangan Negeri di Shah Alam hari ini.

Jika kerajaan negeri betul-betul serius untuk membangunkan IKS, beliau berkata peruntukan untuk membangunkan sektor itu perlu ditingkatkan, katanya.

Azmin juga berkata takrifan IKS yang diguna pakai oleh kerajaan negeri perlu diperluaskan daripada industri kampung kepada industri maklumat dan perkhidmatan.

- Bernama

5 ulasan:

  1. nampak sgt kebalacian ko..asal citer pasal azmin, leh singgah blog ko..

    ko ni gay jugak ke?

    BalasPadam
  2. Dia ni penjilat jubo azmin. Dia anggap azmin tu malaikat

    BalasPadam
  3. Sama macam awang selamat penjilat jubo najib.

    BalasPadam
  4. Pandangan2 Azmin itu bagus. Itulah caranya mentadbir negeri dalam satu pasukan. Bukan bertegang urat macam sebelum ini. Dimana kurang mantap, perkemaskan. Dimana yang lambat, segerakan.Bukankah itu lebih cantik. Ingat semua mata sedang perhati bagaimana PR tadbir Selangor sekarang.

    BalasPadam
  5. ni nak habak pada balaci zaid.
    zaid dah lari.hampa tunggu apa lagi.?.berambuslah dari pkr.op sorry aku lupa.hampa bukan ahli pkr pun.so balik pi pada umno.claim apa yang patut.kalau kurang,minta pada zaid

    BalasPadam