TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

CERAMAH DI MENTAKAB

CERAMAH DI MENTAKAB

Ahad, 14 November 2010

DI SEBALIK KRISIS, AZMIN MASIH MENDAPAT SOKONGAN - ADAKAH PEMILIHAN INI JUGA SATU PENIPUAN JUGA?

Berikut keputusan tidak rasmi mengikut cabang yang diperoleh setakat ini:

Wangsa Maju Azmin (27), Mustaffa (16)
(44 daripada 1,368 anggota keluar mengundi)

Jasin Azmin (92), Mustaffa (9)
(102 daripada kira-kira 1,100 anggota keluar mengundi)

Kota Melaka Azmin (28), Mustaffa (25)

Kepong Azmin (17), Mustaffa (4)
(21 daripada 500 anggota keluar mengundi)

Titiwangsa Azmin (24), Mustaffa (8)
(32 daripada kira-kira 1,200 anggota keluar mengundi)

Bayan Baru Azmin (72), Mustaffa (31)

Balik Pulau Azmin (139), Mustaffa (3)

Bukit Bendera Azmin (50), Mustaffa (1)

Nibong Tebal Azmin (19), Mustaffa (62)

Setiawangsa Azmin (14), Mustaffa (32)

Muar Azmin (19), Mustaffa (3)
(22 daripada 619 anggota keluar mengundi)

Pasir Salak Azmin (60), Mustaffa (110)
(170 daripada kira-kira 1,500 anggota keluar mengundi)

Bagan Datok Azmin (79), Mustaffa (66)
(151 daripada kira-kira 1,600 anggota keluar mengundi)

Teluk Intan Azmin (33), Mustaffa (46)

Batu Azmin (46), Mustaffa (57)
(106 daripada kira-kira 1,500 anggota keluar mengundi)

Setiu Azmin (18), Mustaffa (1)

Kuala Nerus Azmin (44), Mustaffa (6)

Hulu Terengganu Azmin (32), Mustaffa (10)

Kuala Terengganu Azmin (16), Mustaffa (1)

Marang Azmin (9), Mustaffa (6)

Dungun Azmin (49), Mustaffa (3)

Besut Azmin (12), Mustaffa (36)

Kemaman Azmin (62), Mustaffa (9)
(71 daripada lebih 800 anggota keluar mengundi)

Segambut Azmin (39), Mustaffa (6)
(45 daripada kira-kira 800 anggota keluar meengundi)

Tanjong Malim Azmin (57), Mustaffa (183)
(243 daripada 2,816 anggota keluar mengundi)

Sumber: Malaysiakini

4 ulasan:

  1. Skrg ni dah tak ada penipuan sb azmin dah komfom menang berlawandgn lawan yg lemah. Itulah cara org bacul utk menang. Matikan lawan yg kuat dgn penipuan dulu, kemudian baru lawan konon2 cara anak jantan. Knp kau boleh fikir umno dan spr menipu tapi kepala hotak kau tertutup bila puak sendiri menipu? Pada aku kedua2nya penipu tp org mcm tuan punya blog ni hanya ada sebelah saja otak. Org lain penipu puak sendiri tak tipu. Kepala otak sama mcm awang selamat. Tak neutral....... Berfikirlah sebagai rakyat bukan sebagai ahli atau penyokong hardcore yg sentiasa mudah disembelih oleh ketua masing2 baik umno, pas atau pkr. Pd aku semuanya melayu bodoh yg mengikut ketua yg bijak menipu penyokong masing2. Anwar pun sama bodoh masa mula2 kena buang dulu masih anggap mahathir mcm bapak dia walaupun mahathir tak lalu nak mengaku dia anak. Kau org ni semua sampai ke mampos kena tipu dan jadi pecacai ahli politik. Pecacai umno kena tipu dgn najib, pecacaipas kena tipu dgn hadi,pecacaipkr kena tipu dgn anwar. Politik tak habis2... rakyat mampos. Sebelum aku sbg rakyat mampos lebih baik aku doakan kau org mampos dulu. Ahli politik kalau mampos bnyk kebaikan sekurang2nya rakyat boleh berpesta dlm pilihanraya. Penulis blog berat sebelah pulak akan menjilat2 ketua mrk. Awang selamat jilat najib, wfauzdin jilat azmin

    BalasPadam
  2. 12:41,hang baru minum todi kah.duit yang zaid bagi dah habiskah?.
    hang ni tak tau politik kot?.aku pasti bukan kot lagi,tapi hang memang buta politik.
    kalau hang nak tau,PKR ni parti ANWAR.kalau hang tak suka hang bolih belah.pi tubuh parti baru dengan zaid.
    hang tengok berapa orang yang ambik tau pada pemilihan ini.tak sampai 10%.hoi mangkok 12:41 ,kalau setakat 10%,larilah semua binatang dalam pkr,tak jadi kudis pun pada pkr.

    BalasPadam
  3. 14:00... kau ni memang bodoh. Cara kau berfikir cara pecacai. Cara aku berfikir cara rakyat. Memang aku bukan org politik & aku tak dak parti pun. Aku dah cakap aku rakyat biasa je. Org mcm kaulah rupanya penjilat bontot anwar sbb pkr tu parti anwar. Patutlah bela anwar lebih penting dari membela rakyat. Semua org politik sama baik umno, pas atau pkr. Belum ada kuasa ckp suara rakyat suara keramat. Dah dpt kuasa ckp pulak bontot anwar bontot keramat. Sama bodoh dgn penyokong najib altantuya. Memang tak jadi kudis pada korang tapi pada rakyat korang mcm anjing kurap. So, pegi mamposlah...

    BalasPadam
  4. ehehhh...14 15:11, bkn rakyat anjing kurap...ko tu yg anjing kurap. Rakyat ok jer bsama bjuag tegak keadilan...mngaku tak berparti..wakakaka...join Dr Asri la atau Zul Kulim firaun besar tu...takde parti cam roh tak bertuan...serupa hantu..ehehhh...sian ko kan...Zaid yg pnakut btanding maka cari alasan...nk bawa stail Umno kat PKR...kirim salam laaa...

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini