TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

Khamis, 18 November 2010

`RUMAH' DATO NALLA KOSONG, ZAID BOLEH MENUMPANG

Oleh: Mandor

ZAID merasa mahu keluar dari PKR, tetapi lebih suka jika Anwar (PKR) pecat beliau. Apa kes ni Zaid? Putar belit kamu tak habis-habis. Jika sudah berniat nak keluar, keluar sajalah. Takkan nak tunggu orang halau pula. Mahu raih simpati ke? Ada ke yang simpati dengan kaki putar belit?

Sedap mulut kamu berkata meluat dengan Anwar, tetapi masih melekat kaki kamu di dalam parti yang dipimpin oleh Anwar. Tidak malukah kamu Zaid jika orang berkata kamu ini `pengecut', mahu buat keputusan sendiri pun tak boleh? Macam ini mahu ganti Anwar pimpin PKR?

Kalau dah meluat dengan `tuan rumah', keluar sajalah dari rumah. Buat apa tunggu `tuan rumah' nak halau kamu, nanti kamu malu besar dengan jiran-jiran. Jadi, moleklah kamu lompat saja dari rumah tersebut. Mungkin Dato Nalla boleh kasi kamu kediamannya yang sekarang ni tak berpenghuni itu untuk kamu duduk. Mungkin juga Dato Nalla boleh kasi kamu jadi Presiden partinya seumur hidup. /mandor.blogspot.com

3 ulasan:

  1. Anwar dulu pun sama jgk. Lepas kena pecat dr timb presiden umno masih lagi canang kat org ramai masih syg pd mahathir sb anggap mahathir tu mcm bapak sendiri. Yg salah bkn mahathir tapi para konspirator. Ingat aku lagi masa anwar berceramah kat dataran merdeka & masjid negara. Tak habis2 puji mahathir. So, tak de beza anwar dgn zaid. Sama je kaki putar.

    Tuduhlah aku ni agen umngok... BODOH PUNYA MELAYU.

    Kalau dah PECACAI tu tetap berminda PECACAI. Kata apa punlah... tetap konsisten dgn minda PECACAI.

    Kalau kau dpt upah dr azmin atau anwar tak pe jgk. Tapi kalau sokong buta je aku rasa kaulah makhluk yg paling rugi serta paling BAHLOL dlm dunia ni.

    BalasPadam
  2. apa la hang ni, ingat duit saja... ubahlah sama, tukaq drebar pula... nuu tengok kat kedah depa dah tukaq drebar ... apa kata kita tukaq drebar malaysia pulak ....

    BalasPadam
  3. Sebab duitlah korang jadi BUTA PERUT...

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini