RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Jumaat, 9 April 2010

HAIRAN APA EZAM SESUMPAH BERSUMPAH, IBLIS PUN PERNAH BERSUMPAH














Oleh Dewa


"Mula-mula sekali Saiful Bukhari bersumpah dengan nama Allah bahawa Anwar telah melayan bontotnya. Kemudian, Najib bersumpah dengan nama Allah bahawa dia tak pernah kenal Altantuya. Terkini, Ezam pulak guna nama Allah menarik balik segala yang dikatanya sewaktu membela Anwar "sehingga huru-hara". Kenyataan lengkap Ezam dan ulasan berhubung keghairahan Iblis dan UMNO menggunakan nama Allah demi agenda mereka.

Ezam tarik kenyataan sokong bantahan terhadap tuduhan liwat Anwar pada 1998

2010/04/07

KEPALA BATAS: Bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK), Ezam Mohd Nor, menarik balik semua kenyataan, perkataan dan tindakannya yang menyokong bantahan terhadap tuduhan liwat Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 1998.

"Saya dengan nama Allah ingin menarik balik semua kenyataan, perkataan dan segala tindakan saya ketika berjuang untuk membantah tuduhan liwat terhadap Anwar sehingga menimbulkan keadaan huru-hara," katanya -end-

Sewaktu Iblis hendak menipu Nabi Adam as dan siti Hawa dulu, Iblis turut bersumpah dengan nama Allah bahawa nasihat Iblis adalah demi kebaikan mereka.

Memang sikap golongan munafik senang hendak bersumpah dengan nama Allah.

Dalam Islam, kita diajar untuk menjauhi fitnah dan bercakap dengan bukti dan hujah. Saya nasihatkan semua yang berkawan dengan penganut UMNO untuk berhati-hati kerana mereka ini anytime sahaja sanggup untuk tikam dari belakang. Wassalam.. /Tranungkite

Tiada ulasan:

Catat Ulasan