TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Sabtu, 17 Julai 2010

ORANG FELDA MESTI SUKA BERITA INI KAN?

Oleh: Mandor

CANTIK !! Inilah yang kita tunggu-tunggu selama ini. Harga petrol, diesel, gula dan gas naik. Najib dah umum malam tadi sebagai `bonus' sambut Ramadhan dan Syawal.

Pemimpin PR apa macam? Mahu lihat sahaja kah? Pemimpin PKR, DAP dan PAS ada apa-apa komen tak? Atau kita pedulikan itu semua, jom kita pakat ramai-ramai `berjabat salam' dengan Umno demi perpaduan Melayu. Apa macam?

Peneroka Felda yang baru-baru ni komen kat TV menggelar Pembangkang pengkhianat kerana menuduh Felda Bankrap, sedangkan mereka kata Felda amat baik di bawah Najib kerana ada di antara mereka mendapat RM 1 ribu setiap bulan, tentu gembira dengan pengumuman Najib ini. Ye lah, seribu tu banyak jumlahnya. Apa nak dihairankan dengan kenaikan 5 sen petrol, 25 sen gula dan semua tu. Peneroka semua kaya-kaya belaka.

Gaji Polis pun dah naik, tak lama lagi tentera naik gaji pulak. Ada beza ke selepas kenaikan barang-barang yang diumumkan oleh Najib tu? Kesihan juga bila difikirkan rakyat kat negara kita ini. Sampai bila agaknya berhenti diperbodohkan...../mandor.blogspot.com

1 ulasan:

  1. posmen pun dah dapat juga sikit hujung bulan nie..tak pa lah,kita boleh makan bubuq kacang..

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini