TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

ADAKAH WAJAR DITERUSKAN RUNDINGAN DENGAN PAS ?

PROGRAM 14 OKT 17

PROGRAM 14 OKT 17

Khamis, 2 Disember 2010

BETINA SIAPALAH YANG BODOH TIADA AKHLAK KELUAR TV SEMALAM

Oleh: WFAUZDIN NS

AKU tidak tahu betina mana yang bercakap dalam TV semalam. Aku andaikan macam GRO je sebab dari segi bahasanya tidak langsung menunjukkan ciri-ciri wanita yang baik. Memang pakai tudung, tapi ujung rambut terjelir keluar di atas kepala, dan yang peliknya mahu bercakap seperti `Ustazah'.

Betina ini menggelarkan DS Anwar pengkhianat dan minta DS Anwar pulangkan balik segala anugerah yang beliau perolehi. Inilah kali pertama aku lihat betina ini di muka TV, dan mungkin itulah satu cara baginya untuk mendapat `glamour' sedikit walaupun kelihatan bodoh. Paling bodoh, di dalam sebuah akhbar menyebut DS Anwar adalah Utusan Syaitan. Yang aku tahu Utusan Syaitan sudah lama wujud iaitu Utusan Meloya. Tiada hujah langsung yang boleh kita pakai dari percakapan betina ini. Jika betul-betul mahu tunjuk betina atau jantan, cabar saja DS Anwar berdebat, biar rakyat nilaikan siapa yang benar. Bukan bercakap depan TV seperti pertunjukan raja lawak yang bodoh itu.

Aku tak tahulah samada dia ini dari PERKASA ke atau perkosa mahupun dari perkasam, tetapi yang jelas cakapnya sebijik meniru modal Zahrain katak. Aku terbaca Tweeter dari DS Anwar, beliau kata tidak mahu layan isu yang disebutkan oleh betina jalang ini. Lagi pun, di Parlimen semalam DS Anwar sudah jelaskan semuanya.
Justify Full
Kesihan aku tengok media-media sekarang. Mereka kehabisan modal, betina seperti ini pun laku untuk keluar di depan TV. Kalaulah betina ini ada jantan, malang sungguh jantannya kerana dapat betina mulut jalang seperti ini.

5 ulasan:

  1. mari kita semua sign petition kepada AGONG supaya minta PARLIMEN hapuskan Artikel 153..


    Biar anak-anak melayu bersaing secara terbuka..biar anak-anak melayu jatuh dulu walaupun 50 tahun namun lama kelamaan akan bangun juga walaupun 100 tahun..

    Biar CINA atau INDIA memerintah kerana mereka tetap akan berlaku adil..

    BalasPadam
  2. Tanpa nama diatas
    Elok tu di komen dalam blog GreenBoc.. Mungkin dia suka. Cubala di GB pulak.


    chem

    BalasPadam
  3. anon 17:15
    apa yang merapu ni samdol hoi.hang tau ka apa dia artikal 153 tu.
    jangan jangan hang ni macam burung tiong.tuan dia ajar selamat malam,tengah hari buta pun dia akan kata selamat malam.
    hoiiiiiii,ni aku nak marah dah ni.yang berlambak penagih dadah melayu tu,bukan kah hasil kerja kerajaan perpaduan melayu.
    yang lepas saja panggilan azan dalam tv tu,ada acara tarian gila sampai nak nampak tetek dan benda celah kangkang tu,kerana ada kebenaran dari ketuanan melayulah tu.
    inilah spesis keturunan melayu.belajar tak mau.asyik nak joli harta mak bapa yang dapat kontrak atas nama ketuanan melayu @ ketuanan umno,bila nak masuk U,teriak minta hak melayu.

    BalasPadam
  4. Anon 17:15,

    Hang tak duduk di Pulau Pinang, hang tak tau banyak!!!!

    Bagilah Cina perintah, baru hang tau nanti, padan muka hang!

    Hang tak belajar sejarah pasai Bintang Tiga selepas perang dunia berakhir naaaa? Hang balik cari buku sejarah dan hang baca dulu!!!!

    BalasPadam
  5. sama juga dengan kes ketuanan melayu,tak pernah dengar tunku ab rahman atau orang dulu lawan inggeris kerana nak daulatkan ketuanan melayu,la ni aje timbul manatang ni.ada ke dalam buku sejarah sejak patamrswara,hang tuah ke,tun teja,mahsuri ke dok cerita pasal ketuanan melayu.malu gak sikit kat bangsa lain.kalau nak juga guna pakai ketuanan umno.baru clear,ni dak cakap ketuanan melayu yang dapat untung umno saja.zmy

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini