TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Jumaat, 10 Disember 2010

PELIK TAPI BENAR BERKAITAN SYABAS

PELIK tapi benar. Setelah ditekan dan diasak oleh Kerajaan Negeri, tiba-tiba saja Syabas melaksanakan ‘Tabung Budi’ kononnya untuk menolong rakyat yang susah. Sebelum ini Syabas selalu mengadakan operasi pemotongan air tapi kali ini tiba-tiba saja jadi prihatin. Yang lebih musykil lagi mungkin ada ‘tangan ghaib’ di belakangnya. Kerja mereka ini tidak lebih hanya untuk memperlekehkan segala kebajikan yang dibuat oleh Pakatan Rakyat. Teruskan ‘usaha Murni’ anda itu kerana saya percaya rakyat Selangor sudah semakin bijak sekarang. -SCHUMACHER /Sinar Edisi Selangor

2 ulasan:

  1. tak kiralah sapa yang pujuk... kalau dah cakap tak serupa bikin kalu tak pujuk pun boleh bertukar jadi katak... ini apatah lagi kalau datang setan2 umgok dengan segala macam janji2 dan keuntungan... ini serupalah macam Dajjal Al-Masih yang menawarkan berbagai nikmat dunia supaya manusia menjadi sesat dan kufur.

    BalasPadam
  2. Saya ade tengok ucapan dari Tan Sri tersebut... Dia kata Tabung Budi ada pun sebab JASA PR Selangor. Tabung Budi ni dari rakyat ke rakyat bukannya dari SYABAS ke rakyat.. Sebabnya air percuma ni bukannya ikut gaji. Jadi, SYABAS bukalah Tabung Budi supaya mana2 RAKYAT yang berkemampuan, leh derma pakej air percuma tuh keoada yang kurang mampu kepada RAKYAT. Jadi hal ini yang dilakukan SYABAS. apa salahnya sebenarnya? SYABAS tak kuar sesen pun nak tolong diorang. Jadi mana ade istilah tunjuk baik tuh.. Cuba lah jangan mengutuk sesuatu perkara tu hanya semata-mata lain ideologi.
    Wallahu a'lam

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini