RADIO KOBAT FM

TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Sabtu, 27 November 2010

SALEHUDDIN KAKI TEMBERANG ?


SAlehuddin Hashim tetiba muncul kembali dengan kenyataan kononnya ada orang memalsukan surat dan tanda tangan beliau. Beliau, yang sedang cuba membela Jenapala Perumal menyatakan surat pemecatan Jenapala itu adalah palsu dan beliau tidak pernah menulis surat tersebut.

Namun, mengikut SU Agung PKR, surat tersebut dijumpai di dalam fail disiplin yang beliau warisi dari SAlehuddin setelah Salehuddin melarikan diri dari PKR. Salehuddin Hashim pula melarikan diri apabila permohonan beliau untuk mendapa jawatan tinggi di Perangsang ditolak oleh MB SElangor dan PKR.

Seterusnya SU Agung PKR, Saiffudin Nasution, MENJEMPUT pihak Polis menyiasat sendiri kesahihan surat tersebut (rujuk rakaman Youtube di bawah).

Tulang Besi sebagai pengelola Malaysiawaves sering mendapat email dari si Jenapala Perumal ini yang memanggil Tulang Besi ke Sidang Akhbar beliau. Dari sumber yang sama juga, Tulang Besi mendapat jemputan ke sidang media si Rahimi Osman. Dari sumber yang sama TUlang Besi mendapat jemputan ke sidang2 akhbar geng2 Zaid.

Maka, Tulang Besi berpendapat Zaid Ibrahim, Jenapala Perumal, Salehuddin Hashim, Rahimi Osman dsbnya ditaja dan ditadbir oleh badan yang sama yang bertujuan mensabotaj PKR dan Pakatan Rakyat. Tak hairanlah Zaid menyerang Anwar Ibrahim secara terbuka walaupun Zaid tiada bukti yang sah untuk membuktikan wujudnya penipuan dalam pemilihan PKR.




Adapun kesah Salehuddin Hashim ni, kita semua tahu. Dia kecewa sebab tak dapat jawatan dalam Perangsang. Tulang Besi telah dedah perangai Salehuddin semenjak Salehuddin ni masih lagi SU Agung PKR lagi (Baca di sini)


Sudahlah Salehuddin, sapa lagi kao nak tipu ni? Takda orang yang termakan dengan penipuan kao. Semua orang dah kenal sapa kao. Elok kao tutup mulut sahaja.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan