TERIMA KASIH KERANA ANDA SUDI MENJADI TEMAN KAMI, SILA DAFTAR SEKARANG

Catatan Popular

KOBAT FM


web widgets

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

SAYANGI MALAYSIA, HAPUSKAN KLEPTOKRASI

Selasa, 9 November 2010

KITA JEMPUT DIA MASUK RUMAH, KITA PULA NAK DIHALAUNYA...KURENG AJAR!!

Bayangkan `tuan rumah' pelawa kita masuk rumah kita. Tiba-tiba kita `halau' tuan rumah. Anwar jemput Zaid masuk PKR, dilayan baik, diberi peluang bertanding pilihanraya sebagai calon Parlimen Hulu Selangor. Diberi jawatan `percuma' sebagai Ketua Cabang PKR Wilayah Persekutuan. Tiba-tiba `tuan rumah' dihalau.

Mahu cerita banyak nanti la lepas ni. Cuma nak komen sikit pasal Zaid ni. Terbaru, terus terang kata beliau layak ganti Anwar sebagai pemimpin dalam PKR dan PR. Nak muntah aku....berhenti dulu...sambung sat lagi... /wfauzdin.blogspot.com

4 ulasan:

  1. Zaid mmg manusia celaka..

    BalasPadam
  2. Aku sokong dia dulu-dulu pun kerana dia dalam PKR. Sikap rakusnya memang tak boleh disembunyikan walaupun untuk seketika. Sepatutnya senang-senang dia boleh menang Hulu Selangor dulu. Sesungguhnya Allah maha mengetahui yang nyata dan yang tersembunyi. Sekarang ada baiknya kalau dia team-up dengan bekas mufti seorang tu tubuh satu parti baru. Tentu ramai yang kehausan mahu menghilangkan dahaga bersama mereka nanti.

    Zaid telah memperkota apa yang ditulis dalam buku SPM-nya '.... Politik bukan seperti satu game yang ada peraturan atau undang-undang yang ditetapkan seperti bola sepak ataupun badminton ....'.

    DSAI bila lagi nak taubat terima orang-orang pelarian ?.

    BalasPadam
  3. hahaa...bila si zaid ni masuk pkr umur setahun jagung, mamat ni jugaklah yg terbaek yg ada dlm parti kencing rakyat utk jadi calon parlimen utk prk hulu selangor..walaupun byk kali pkr protest pencalonan zaid, tetap di mata nuar bahwa si zaid ni la yg terbaek..

    kalu la korg cakap zaid ni cilako, bebal, kaki mimum, kaki segala mcm kaki, korg kena letakkan diri korg tu lagi hina dari zaid, sbb at least zaid tercalon, korg ape ade? penjilat burit DAP je la yg layak utk korg ni..kah kah kah!

    BalasPadam
  4. Betul DSAI perlu bertaubat untuk menerima dan mengangkat pelarian politik.

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini